שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי
  • דף:
  • 1
  • 2

נושא: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח

אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 03 אפר 2013 07:57 #1

הי,
התייעצתי אתכם לגבי תכנון מטבח צר לפני כשבוע וכעת לאחר פגישה בחברת המטבחים מצ"ב התכנון שבוצע על ידם ביחד איתנו.
אם אתה זוכר, הצעת לי לקצר את מרפסת השרות ולשים דלת הזזה ובכך שטחה ינוצל יותר טוב ואמצתי את עצתך.
בתכנון השתדלנו שהמטבח יראה כמה שיותר מרווח בתנאים הקיימים.
המטבח הוא לבן ובקיר ממול יש בט מגירות ברוחב 90, עומק 50 על קיר של 100 שמעליו יהיה דלפק גם כן בעומק 50 מבוצ'ר והמטבח עצמו יהיה לבן, פורמיקה.

תודה
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 04 אפר 2013 20:48 #2

הי יעל,

קצת קשה להבין את התכנית מהזווית שהיא נשלחה.

מה הכוונה על הקיר ממול? את מתכוונת למגירות שיהיו מול המקרר?

שתי נקודות שחשוב שתשימי לב אליהן...

1. המרחק המינימלי בין הכיריים לכיור צריך להיות 90סמ'. זהו משטח העבודה עליו מתבצעת רוב העבודה במטבח וחשוב שהוא יהיה מספיק גדול.

אני הייתי מחליף את מיקום המדיח עם מיקום הכיור.

2. חסר קולט אדים

3. אתם צריכים לוודא שיש משטח הנחה למקרר ושדלת המקרר נפתחת שמאלה (צירים בצד שמאל). אם הצירים יהיו בצד ימין זה יהיה סיוט...

דרך אגב, מה המרחק בין בין שני משטחי העבודה או בעצם בין משטח העבודה לבין הבוצ'ר בלוק?

המינימום צריך להיות לדעתי 150סמ' (כשמדובר באי רגיל המינימום הוא 105-110סמ' אבל כאן זה כבר ממש מעבר).

השילוב של דלפק בוצ'ר עם מטבח לבן נשמע לי מצוין. מצד אחד הלבן הוא מודרני ועכשוי (לבן הוא תמיד עכשוי...) ומצד שני הבוצ'ר מוסיף את החמימות של העץ המלא.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 05 אפר 2013 05:03 #3

הי, תודה על התשובה.
1. אני אחליף את מיקום הכיור עם כיריים.
2. לא אוהבת קולט אדים, זה הכרחי?
3. מקרר עדיין לא רכשנו כך שזה לא בעיה. לגבי משטח הנחה יהיה את הדלפק שנמצא ממול יחידת הבילדין והמקרר סמוך אלי לכיוון מרפסת השרות. אם אתה זוכר אני לוקחת כ 100 ממרפסת השרות לטובת המקרר.
סה״כ רוחב המטבח הוא 210 ככה שהמרחק בין 2 הצדדים הוא מטר אחד .
אתה חושב שזה יהיה ממש צפוף?
אני מצרפת את התוכנית הכללית בכדי להזכיר לך.
תודה על ההתייחסות .
יעל
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 05 אפר 2013 05:13 #4

התכנית
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 07 אפר 2013 18:01 #5

הי יעל,

דעתי האישית (ולא כולם מסכימים איתי) היא שקולט אדים הכרחי. מה יקרה לכל אדי הטיגון והבישול? יסתובבו חופשי בבית??

מה שכן, אם מדובר בקולט אדים בקטגוריה זולה מאוד אז הוא עושה יותר רעש מאשר עבודה. אז קחי בחשבון שקולט האדים צריך להיות מספיק איכותי ועם נפח יניקה גבוה כדי להיות יעיל. אחרת זה באמת מיותר...

1מ' זה קצת צפוף לדעתי אבל אפשר לחיות עם זה. תעשי ניסוי... תעמידי שולחן גבוה (גובה 90סמ' כי זה גובה השיש פחות או יותר) מול השיש במטבח הנוכחי במרחק 1מ' ותראי איך זה בשבילך.

השיש בדרך כלל בולט 2סמ' מעבר לקו הארונות אז בקיר של הכיור העומק יהיה קצת יותר מ-60סמ'. זה גם משהו שצריך לקחת בחשבון כשאת מתכננת את המרחק בין משטחי העבודה.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 07 אפר 2013 18:56 #6

תודה :)
שאלה נוספת, מה אתה חושב לגבי משטח הבוצ'ר בלוק.
במידה ואכן אחפה את הדלפק בבוצ'ר לא יהיה לי מספיק משטח עבודה מאחר ויהיה לי רק את השיש של הצד השני.
מצד שני זה יוסיף הרבה, נראה לי ?

מה אתה חושב ע"פ הניסיון שלך, זה יספיק משטח העבודה של השיש?

שוב תודה
יעל
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 08 אפר 2013 18:05 #7

הי יעל,

לדעתי לא יספיק לך משטח העבודה הצמוד לקיר. צריך עוד.

ואני חושב שבהחלט לא יזיק עוד נפח אחסון.

חשבת לעשות בחצי האי מגירות בעומק 50סמ' ואחכ לעשות דלפק לכיוון הסלון?

המגירות יהוו עוד נפח אחסון ומעליהם יהיה עוד שיש כמשטח עבודה.

הבוצ'ר בלוק יכול להיות התוספת שתבלוט לכיוון הסלון.

כך גם תרוויחי משטח עבודה וגם יהיה לך בוצ'ר בלוק יפה שיוסיף חמימות למטבח.

אפשרות נוספת היא לעשות את כל משטח העבודה הזה מבוצ'ר גבוה עם נפח אחסון מתחתיו. ואולי רק החלק שמאחורי הקיר יהיה שיש רגיל.

אני מקווה שלא בלבלתי אותך...
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 09 אפר 2013 06:51 #8

תודה, לא בילבלת אותי.
אני מאוד מעריכה את העזרה שאתה נותן פה !

אני עושה מגירות ברוחב 80 ואז דלפק ל- 3 כסאות - רוחב עדיין לא החלטתי - מה אתה ממליץ ? מה הגודל המינימלי ומה המקסימילי להשאיר לכיסא אחד? . הכל יהיה מחופה בבוצ'ר.
אתה מציע לחפות רק את המגירות בשיש ומעליהם במגרדה לעשות בוצ'ר?
זה יראה יפה? לא ראיתי דוגמה כזו לכן קצת קשה לי לדמיין איך יראה.

תודה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 10 אפר 2013 18:39 #9

הי יעל,

אם כך נראה לי מיותר לעשות חלק משיש חלק מבוצ'ר. תעשו את הכל מבוצ'ר וזה יהיה יותר פשוט, באותו הגובה ואחיד יותר.

רוחב נוח לדלפק עם כסא אחד הוא 70סמ'. אפשר גם 60סמ אבל אם שני אנשים ישבו אחד בניצב לשני הם עשויים להתקל ברגליים אחד של השני וזה יכול להיות קצת מציק. יש לך מקום לדלפק ברוחב 70סמ? אם כן אז לדעתי כדאי.

לא הייתי עושה דלפק ברוחב המתאים לשני אנשים. זה ישאר רחב מידי יחסית לפרופורציות של המטבח ויזלוג לכיוון הסלון.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אשמח לשמוע את דעתך לגבי התכנון מטבח 11 אפר 2013 06:17 #10

הי,
מצ"ב שרטוט מלמעלה.
המגירות 80 + דלפק 140.
זה יהיה ארוך מידי? לא יפה?
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.
  • דף:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.159 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280