שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: שיפוץ מטבח

לגבי: שיפוץ מטבח 23 אפר 2013 19:30 #11

היי עמרי
תודה רבה.על תגובתך המהירה
אנסה לעשות קצת סדר בבלאגן. לפי השרטוט קיים דלת למזווה אבל כיום אין שם דלת אלא כיריים בפינה.
התכנית שהייתי רוצה לעשות היא להעביר את המקרר לצד השני כלומר מצד ימין ומשם להתחיל את המטבח שישאר בצורת חית אבל הקיר השמאלי יקוצר כך שישאר ל חלק מהקיר עם ארונות ושיש כולל הפינה וחלק לדלפק לאכילה.
אני לא רוצה כיור או גז מתחת לחלון מה דעתך אם אני אעביר את הכיור לקיר הימני בהמשך למקרר ואת הגז אולי בצד השמאלי מיד לאחר הפינה כי יהיה לי שם קיר שאוכל לשים קולט לגז , ואחריו באיזושהיא צורה הדלפק
אשמח לשמוע את דעתך
תודה מראש
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 24 אפר 2013 10:54 #12

היי עמרי
אני אנסה לעשות קצת סדר בבלאגן.
בתכנית השרטוט אכן קיימת יציאה למרפסת מזווה מצד ימין אך לי אין יציאה כזאת ואני גם לא רוצה יציאה כזאת.(כרגע יש לי שם גז בפינה כפי שתוכל לראות בצילום של המטבח כיום)
אני חושבת כמוך להעביר את המקרר לקיר מצד ימין ומשם להמשיך את המטבח בילדאין וכיור כפול (אנחנו דתיים)אני לא רוצה למקם את הכיור או הגז מתחת לחלון מכוון שחשוב לי קלפה לייבוש כלים ואני מאוד רוצה קולט מעל הגז.לכן חשבתי לשים את הגז בקיר מצד שמאל מיד אחרי הפינה מה דעתך?
את הקיר השמאלי 3.7 אני רוצה לשבור חלק ממנו וחלק לעשות דלפק עם מגירות מתחת. כמה צריך להשאיר לדלפק?אנחנו משפחה בת 7 נפשות אבל בהחלט יספיק לי מקום ל-4 אנשים.
אני מקווה שעכשיו אני יותר ברורה ותוכל לתת לי רעיון כלשהוא איך למקם את המוצרים והארונות מבחינת המידות וכן איך לנצל את הפינות.
תודה מראש וסליחה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 29 אפר 2013 11:36 #13

אש
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 29 אפר 2013 14:24 #14

הי בתשבע,

אני מתאושש מל"ג בעומר ;)

לפי חישוב מהיר שאני יכול לעשות לא יכנס לך בקיר של המקרר כל מה שאת רוצה.

הנה הפירוט :

מקרר - 100סמ'
בילטאין - 60סמ'
מרווח לפני הכיור - 40סמ'
ארון כיור כפול - 90סמ'
פינת מטבח - 65סמ'

סהכ - 355סמ'.

כלומר, על הקיר לא יכנסו גם כיריים. ובנוסף, איפה יהיה המזווה?

לדלפק את צריכה להשאיר כ-50סמ' לכל מקום ישיבה. כלומר דלפק ישיבה ל-2 אנשים משני הצדדים צריך להיות באורך של 1מ'.

כדי שהדברים כן יסתדרו לדעתי את הכיור הכפול את צריכה לעשות מאחורי חצי קיר בצד השמאלי ואת הכיריים בקיר של המקרר איפה שרשמת שאת רוצה את הכיור.

אני חושב שזה יהיה עדיף אם תעשי סקיצה על נייר עם מידות. יהיה לך יותר קל להבין ולראות אם דברים מתאימים. ואם תרצי להתייעץ יהיה לי גם יותר קל להבין למה את מתכוונת.
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 29 אפר 2013 18:03 #15

היי עמרי
גם אני מתאוששת אבל בקושי רב

ראשית , תודה רבה על העזרה שמאוד מאוד חשובה לי
לפי הצעה שלך:
הקיר השמאלי 3.70: פינה 65 סמ' אח"כ הכיור כפול 90 סמ' והמדיח 60 סמ' נשאר לי 1.55 מ' לדלפק לפי החישוב שלך זה מקום ל-3 אנשים.הבעיה היא שאין לי אפשרות לשים כסאות משני הצדדים מכוון שזה נכנס לשטח של הסלון.
חשבתי על אפשרות לפי הפירוט הבא:
קיר צד ימין (3.70 ): 10 סמ' קיר הפרדה אחריו המקרר 1.00מ', מדיח 60 סמ' ,כיור כפול 90 סמ', ארון 45סמ' ופינה 65 סמ'.ההמשך (רוחב המטבח2.70) שיש שטח עבודה מתחת לחלון מפינה לפינה.אם אני מורידה את שטח הפינות נשאר לי 1.40 סמ'למגירות למטה.
קיר צד שמאל:65סמ' פינה ,כיריים 60סמ', בילטאין 60 לא גבוהה מקום לתנור ומיקרו גל בלבד. נותר לי 1.85 מ' לדלפק פתוח לכוון הסלוןכאשר הישיבה היא בצד המטבח. השאלה כמה שטח מינימום אני צריכה להשאיר ביןהכיריים לבילטאין?והאם זה נכון לעשות כך?
באופן עקרוני אין לי בעיה לשים את הכיריים בפינה אבל אז אני צריכה שהפינה לא תהיה בזוית 90 מעלות אלא כטום ואני מפסידה פחות שטח במגירות מתחת לחלון.
אשמח לשמוע את דעתך במהרה מה עדיף
תודה מראש
אשמחלשמוע את דעתך
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 30 אפר 2013 19:00 #16

הי בתשבע,

בעצם מה שאת מציעה זה לחצות את משטח העבודה עם ארון הבילטאין (גם אם הוא לא גבוה).

זה לא מומלץ אם חצי הדלפק צריך לשמש גם כמשטח עבודה. לדעתי זה גם לא יראה טוב.

בכל מקרה, לצד הכיריים צריך להשאיר כ-40סמ' משטח הנחה. זה גם כדי שיהיה נוח לעבוד, גם מאפשר להניח סירים ומחבתות גדולים על הכיריים, וגם לא יוצר השפרצות מיותרות על הארון שליד.

את צודקת לגבי כיריים בפינה, את גם מפסידה את שטח הארונות בצדדים וגם מקטינה את המטבח.
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 30 אפר 2013 19:02 #17

...צריך להתפשר איפשהו. אולי בגודל הדלפק??

קשה לעקוב אחרי הרעיונות באופן הזה. צרפי בבקשה שרטוטים או סקיצות ידניות.
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 01 מאי 2013 05:51 #18

היי עמרי

וואאוו כמה שאתה צודק, אתמול הייתי בחברת מטבחים כמובן שהוא לא רצה לתת לי את ההדמיה כל עוד לא סגרתי עסקה אבל הוא הסכים שאני אצלם את המסך.
מצ"ב התמונה. לפי הפירוט הבא:
קיר הפרדה- 10 סמ'
מקרר- 1.00 מ'
בילטאין 0.60 סמ'
נותר 1.35 מ' מחלוק ל-0.35 ארון תבלינים ובקבוקים, 1.00 מ' מגירות מתחת לכיריים ופינה 0.68
מתחת לחלון 2 מגירות 0.67 סמ' כל אחת , אח"כ פינה 0.68 סמ' , כיור כפול 0.85 ומדיח 0.60 , נותר לי דלפק 1.5 מ' האמת שזה קצת קטן אבל נראה לי שאין ברירה.מתחת לדלפק מגירות בעומק 0.40 סמ'.
האופציה השניה היא שהגז יהיה בקיר השמאלי והתנור יהיה מתחתיו זה פחות אהבתי מה גם שאני מפסידה את המגירה שמתחת ואין לי מקום למיקרוגל.
אשמח לשמוע את דעתך על התכנית המצ"ב והאם כדאי לעשות את הדלפק ברצף של השיש או שצריך לעשות הגבהה או הנמכה? אני אדם מאוד נמוך בערך 1.5 רציתי לדעת מה הגובה המינימלי לארונות
תודה מראש
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 02 מאי 2013 16:51 #19

היי עמרי

בהמשך להדמיה שצירפתי,כשהגעתי הבית וחישבתי את מקומות האחסון שיש לי לפי התכנית מצאתי שממש חסר לי מקום למזווה. ואז עלה לי רעיון שאשמח אם תייעץ לי מה לעשות.
השינוי שחשבתי עליו הוא בקיר צד ימין לפי הפירוט הבא:
מקרר- 1.00
מזווה - 0.45
בילטאין - 0.60
שיש 0.35 מתחת מגירת תבלינים ועגלת בקבוקים - 0.35
כיריים - 0.60 - מתחת מגירת סכו"ם ומגירות עמוקות לסירים. בעצם במקום הארון 1מ' שהוצע לי הקטנתי אותו תמורת מזווה.
אשמח מאוד לשמוע את דעתך על השינוי ובכלל על כל התכנית.
תודה מראש
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: שיפוץ מטבח 03 מאי 2013 07:00 #20

בתשבע,

השרטוט לא עלה. תשלחי לי אותו למייל ואני אעלה אותו.

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.158 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280