שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה?

המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 06 ינו 2014 13:07 #1

הי

אחרי המון התלבטויות ושינויים בתוכנית בחרתי את התוכנית המצורפת.

אשמח לשמוע מה אתם חושבים.

תודה ענקית

קטי
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 06 ינו 2014 13:10 #2

תמונה נוספת ששכחתי להוסיף למייל הקודם
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 06 ינו 2014 13:13 #3

עוד ניסיון להוסיף את התמונה החסרה.

:silly:
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 06 ינו 2014 19:37 #4

הי קטי,

שמות הקבצים צריכים להיות באנגלית ולא בעברית. בגלל זה (זאת בעיה באתר) זה העלאת הקבצים לא מצליחה.

בכל אופן, בחנתי בעיקר את מבט העל ששלחת.

בסך הכל התכנית נראית לי די טובה אבל יש לי כמה הערות.

הנה הפירוט...

-למרות שלא מדדתי את המרחקים של משולש העבודה הם נראים לי תקינים. את יכולה למדוד בעצמך. גודל צלע במשולש העבודה כיור-כיריים-מקרר צריך להיות בתחום 120-270סמ'.

- האי לא חותך את משולש העבודה - מצוין!

- יש משטחי הנחה יפים וגדולים לכיור, כיריים, מקרר, מיקרו ותנור אפייה (מקרר, מיקרו ותנור אפיה על האי שמאחוריהם).

ועכשיו דברים קצת פחות טובים...

-האי מאוד ארוך, ואולי ארוך מדי מבחינת סידור הישיבה. כאשר הרבה אנשים יושבים אחד ליד השני כתף אל כתף אז התקשורת היא קשה ולא נוחה. תחשבי על דוגמא הפוכה - על שולחן אוכל עגול. כולם רואים את כולם וכולם יכולים לדבר עם כולם.

אז אם מטרתו של האי היא אירוח אז סידור הישיבה לא כל כך מוצלח. ואם מטרתו של האי היא מקום אכילה פונקציולי בשביל המשפחה אז זה פחות בעייתי. אני לא בטוח שתעשי משהו עם ההערה הזו אבל היה חשוב לי לומר לך את זה.

-נקודה נוספת היא שבדרך כלל כדאי למקם את הכיור באמצע משולש העבודה. כלומר אצלך זה להחליף בין הכיור לכיריים.

הכיור הוא מרכז המטבח וממנו יוצאים לכל מיני "משימות" במטבח. ולכן חשוב שהוא יהיה במרכז.

אם הבית לא בנוי ויש לכם אפשרות לשנות תכנית חלונות אז יש מה לעשות מבחינת מקיום הכיור.

מקווה שהדברים עוזרים :)

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 07 ינו 2014 08:39 #5

הי עומרי

היה לי חשוב מאוד לשמוע את דעתך על התוכנית.

לגבי האי - גם לי הוא נראה גדול מדי. ככל הנראה נקטין אותו ל2.4 מ ונצמצם מקומות ישיבה ל-5 במקום 6. אתה צודק לגבי זה שלא נוח לשבת בשורה אחת. השאלה האם יש סידור אחר לישיבה באי?
לגבי הכיור - הכיור נמצא מתחת לחלון שהוא החלון היחיד במטבח. ביטלתי את החלון מעל הכיריים כדי לשים קולט אדים. לכן, לא נוכל להחליף את המיקום של כיור וכיריים. לא נורא :)

אשמח מאוד אם תוכל להסתכל על חזית המטבח (במיוחד על הצד שח הכיור). אני מעלה 2 קבצים שלא הצלחתי להעלות קודם.
תודה ענקית
תודה מראש
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 07 ינו 2014 12:20 #6

הי קטי,

מה שאפשר לעשות עם אי כדי לאפשר מקומות ישיבה נוחים יותר הוא אי רחב יותר, או שחלקו יהיה רחב יותר כך שבמקום שאדם אחד ישב בניצב יהיו שני אנשים שיושבים בניצב.

כך אם יש שורה של שלושה אנשים ואז בניצב עוד שני אנשים זה הרבה יותר נוח ונעים.

יכול להיות שכן אפשר לתכנן אצלך משהו כזה רק צריך להתאים את התכנון גם לסלון (אני מניח שהמטבח צמוד ופתוח לכיוון הסלון).

בחנתי את שרטוטי החזיתות שהעלית.

האם את באמת צריכה עגלה לפח ברוחב של 60סמ'? זה המון נפח אחסון...

וגם עגלת בקבוקים ותבלינים ברוחב של 50סמ' היא רחבה למדי. את משתמשת בהמון תבלינים ויש לך הרבה בקבוקים? אם כן אז יש טעם בכזה רוחב אבל אם לא אז זה בזבוז של נפח אחסון.

אני לא בטוח שזה יצליח אבל לדעתי שווה לבדוק אופציה של הקטנת רוחב שתי היחידות שציינתי למעלה אולי לטובת סלסילות לירקות יבשים (בצל, תפוא וכדומה...).

30סמ' רוחב לסלילות כאלה זה בדרך כלל מספיק.

לא צרפת שרטוט של כל הבית, אבל אם את יכולה לדחוק קצת את המגירות שבחזית הזאת שמאלה אז תרוויחי עוד קצת משטח עבודה.

הכיור לא חייב להיות להיות ממרוכז מתחת לחלון. גם אם הוא בשני שליש שמאלה זה יראה טוב.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 07 ינו 2014 12:52 #7

תודה על רעיונות.
נשקול מחדש את התכנון של ארונות בקבוקים ופח.
בקשר לכיור - האם שווה להגדיל את הכיור? האם התכוונת שניתן להזיז את הכיור לצד ימין או לשמאל?

בקשר לאי - אם נחליט להרחיב את האי אז מהו מרחק המינימלי מהקיר (שאין עליו ארונות) עד האי?



אין לי שרטוט מעודכן של הבית. שינינו מיקום של חלונות ודלת כניסה. אני מצרפת סרטוט ישן שבו ניתן לראות את המיקום של המטבח ביחס לסלון.

סליחה ששיגעתי אותך :blush:
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: המטבח החדש - מה אתם חושבים על זה? 10 ינו 2014 12:55 #8

הי קטי,

בארון של 60-63סמ' אפשר כבר למקם כיור גדול למדי.

אם אתם רוצים כיור עוד יותר גדול אז יכול להיות שתצטרכו להרחיב את הארון ל-65סמ'. לא מאוד משמעותי מבחינת תכנון המטבח שלכם. כלומר זה לא ישפיע על דברים אחרים.

אני מציע שתלכו לתצוגות כדי לראות גדלים של כיורים. אין לי דרך לדעת אם זה מספיק לכם או לא. אחרי שתראו את הגדלים האפשריים תוכלו לדעת איזה רוחב ארון כיור אתם צריכים.

לגבי מרחק האי מהקיר - אני מניח שאת מתכוונת למעבר מאחורי הכסאות נכון?

אם כן, אז לנוחות מירבית מומלץ לפחות 110סמ' בין משטח העבודה של האי לבין הקיר.

אפשר גם לרדת עד ל-90סמ', אבל אז כבר צריך לעבור "בהליכה מקבילה" לאי מאחורי הכסאות. זה פחות נוח.

ועכשיו לי יש בקשה אם תסכימי...

הייתי שמח אם היית מעלה את ההתלבטות שלך לגבי האורך של האי לתא הקולי לאתר.

אענה על ההתלבטות שלך גם בקולי לאתר.

אני מנסה להכניס ערוץ תקשורת חדש לאתר ואני צריך עזרה להתניע את התהליך.

כבר יש לי שאלה אחת כזו שעניתי עליה.

הנה הקישור...

www.kitchen-guide.co.il/%D7%A9%D7%90%D7%...9C%D7%99%D7%95%D7%AA

תודה!
עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.156 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280