שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: מבקשת חוות דעת

מבקשת חוות דעת 16 פבר 2015 20:38 #1

הי,
בהמשך לדיון על גובה משטח העבודה (יצא 95)
אבקש לקבל את חוות דעתכם על התכניות המצורפות,
אלו שתי הסקיצות שנשארו, ומסתמן שהכיוון הוא אופציה ב'
המשולשים שם לא מושלמים, אבל משטחי העבודה גדולים יותר ופינת האוכל לא צפופה כמו באופציה א'
כמו כן באופציה א' מצאתי מקום רק למדיח צר (מימין לכיור העליון)

מיקום המיקרו באופציה ב' (יש שניים) מסתדר לי הכי טוב בתוך התריסים (על מדף, לא בגובה השיש)
האם נראה לכם חסרון? אלו עוד אופציות יש?

אשמח לקבל הצעות יעול במסגרת הנתונים
(דרישה למשטחי עבודה גדולים, הרבה מקום אחסון, 2 תנורים, 2 מיקרו, ארון שרות, ופינת אוכל ל5 איש

תודה מראש :)
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מבקשת חוות דעת 18 פבר 2015 14:26 #2

מירי, בדרך כלל קשה לשפוט מטבח בנפרד, האמת שעוד לא יצא לי לתכנן מטבח בחדר סגור, זו הייתה הדרישה?
ברור גם שאחסון רב לגובה בא על חשבון משטחי עבודה ואי אפשר גם וגם וגם..
אני הייתי מתכננת משהו אחר לגמרי ומשלבת דלפק בגובה המטבח במקום שולחן כדי לאפשר עוד משטח עבודה, מניחה שיש פינת אוכל במקום אחר?
אבל משתי האופציות אני נוטה יותר לראשונה שמאפשרת יותר אחסון וגם תחושה פחות צפופה בחדר.
בתכנית השניה הרבה יותר פגמים לדעתי.
לא אוהבת את המקרר העומד בנפרד מהארונות הגבוהים, מראה מאד מיושן סטייל שנות ה50. גם תריס אחד נראה לי תלוש כעומד בנפרד ושני תריסים - בחירה לא נכונה כלכלית, פריט יקר ביחס לארון רגיל.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מבקשת חוות דעת 18 פבר 2015 15:56 #3

הי סורנה,
תודה רבה על ההתייחסות
המטבח סגור - נבנה כך בכוונה תחילה, ואין כוונה לשנות זאת. לכן גם לא צירפתי תכנית של המטבח ביחס לשאר הבית כי זה פחות רלוונטי בצורה הזו. (המטבח מול הסלון, פחות או יותר)

הרעיון של דלפק הוא רעיון מצוין שיכול היה לאפשר שימוש בתכנית א' (ואפילו לעזור בהזזת הכיריים מהפינה)
העניין הוא שזה בית עם ילדים קטנים, וישיבה גבוהה היא בעייתית (המטבח פעיל מאוד וכל הארוחות במהלך השבוע נאכלות שם ולא בפינת האוכל הרשמית)
כך שקשה לי להאמין שהם ירצו.

(גם אני לא משתגעת על המקרר בפינה... הוא גם רחוק מהכיור השמאלי)

לגבי התריס הבודד - לדעתי זה מאוד נוח, מנצל טוב את הפינה, ובאופן אישי לא מפריע לי מבחינה אסטתית. (עשיתי בעבר תריס כזה, עם ארון מעליו עד התקרה, ובדופן ליד הכיריים המשכנו את החיפוי של הקיר)

מלבד הדלפק, האם יש עוד משהו שניתן לעשות כדי להשאיר את גודל משטחי העבודה ברמה של תכנית ב' ועדיין לסדר את המטבח בצורה שונה?
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מבקשת חוות דעת 18 פבר 2015 21:52 #4

הי סורנה, ועמרי גם :-)
האמת שהתאהבתי ברעיון ליצור דלפק אכילה, ודי נראה לי שזה פותר את כל הבעיות
(חוץ מהעניין של כיריים מתחת לחלון)
בכל זאת, לפני שאני מעבירה את ההצעה ללקוחות, אשמח
לקבל את חוות דעתכם המקצועית.

1. האם התכנית אכן טובה בהרבה מהשתיים האחרות?
2. האם הפינה בה מיקמתי את התנורים נכונה?
(לא רציתי מימין למקרר בגלל בטיחות של הילדים שעוברים שם, אבל נראה לי צפוף קצת בגלל שגם המדיח נפתח לאותו חלל)
3. האם מיקום הכיור התחתון נוח? או שהוא פינתי מדי?
4. האם מרחק של 60 ס"מ בין הדלפק לקיר שמאחוריו מרווח מספיק?
5. ושאלת השאלות - האם נוח לילדים לשבת בגובה כזה?
מה לגבי בטיחות?

הרבה שאלות :)
תודה מראש.
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מבקשת חוות דעת 18 פבר 2015 21:59 #5

אה, ועוד משהו.
אולי בכלל ניתן להנמיך את אזור האכילה לגובה שולחן סטנדרטי? (את החלק עם הארון להשאיר כהמשך למשטח העבודה)
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מבקשת חוות דעת 19 פבר 2015 06:31 #6

היי מירי, אני מבינה שאת מעצבת? אם את מרגישה שאין לך די ניסיון הייתי ממליצה לקחת מנטורית אולי בתשלום לעבוד על הפרטים בשרטוטים, הערות בפורום לא מספיקות - מטבח זו ההוצאה הגבוהה ביותר בבית וכואב לפספס בהוצאה של עשרות אלפים, שווה את ההשקעה כדי לקבל לקוחות מרוצים וממליצים בחום.
הייתי לוקחת צעד אחורה לגבי תפקיד המעצבת בתמונה, שני דברים מקבילים ושניהם חשובים - ראשית להבין לעומק את סגנון ומהלך החיים של בני הבית, מה הם אוהבים ואיזה הרגלים יש להם וגם לחשוב קדימה כמה שנים טובות.
השני - להציע פתרונות חדשים, לעשות סיעור מוחות ושאלות לגבי הדרישות שלהם, בלי לחץ אבל עם תשובות טובות ופתרונות מנומקים היטב.
למה אני אומרת את זה? כי החדר מאד מאד צפוף, אולי בכל זאת שווה לבחון פתיחה חלקית לחלל? בנוסף מוגזם למקם 5 כסאות במקום כזה קטן, לא מתאים לארוחה משפחתית כהכפלה של שולחן אוכל, אין די מקום. צריך לעבוד עם תכנית ומידות ולראות את כל נתוני הבית.
וקצת תשובות אבל זה רק במבט, לא נכנסת לכל המיקומים:
יש בעיה עם הישיבה מסביב לדלפק, אין די מקום להסית כסא ולצאת, צריך לפחות 80 ס"מ.
גם הכניסה מאד צפופה והמקום חסום בעוד כסא.
לי אין כל כך בעיה עם כיריים מתחת לחלון, זה תלוי גם בגובה החלון מעל המשטח ואם רוצים פתרון מלא אפשר לבחור בכיריים חשמליים.
עקרונית ניתן להנמיך את אזור הישיבה אבל אני לא רואה בעיה חמורה. תינוק בכל מקרה צריך להיות קשור עם השגחה מתמדת, ילדים יותר גדולים מתרגלים (אצלי שרדו בכבוד וגם אהבו מאד לשבת כך, טפו טפו...)אבל זה דורש כסאות נוחים ויציבים ולא צרים וזו עוד בעיה באזור הצפוף.
לגבי המדיח צריך לשים לב להרחקות הפינה ולידיות שלא יהיו התקלויות ובנוסף להחליט היכן יאוחסנו הכלים והסכו"ם כדי שלא תגיעי למצב בו לא ניתן להוציא כלים נקיים עם מדיח פתוח שלא מאפשר פתיחה של אזור אחסון הכלים.
ובקיצור, לא הייתי חותמת על המטבח כמו שהוא אבל המצב משתפר. בהצלחה לך!
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מבקשת חוות דעת 19 פבר 2015 07:58 #7

הי סורנה,
תודה על המענה המהיר.
אני אכן המעצבת במקרה זה אבל כמעט לא מתעסקת בתחום ואכן אין לי מספיק ניסיון.
אני חושבת שקיבלתי תמונה די טובה לגבי הרגלי השימוש שלהם במטבח, אבל לצערי אני כן עובדת בלחץ של זמן.
עוד לצערי, הסיכוי שהם ירצו לפתוח את המטבח שואף לאפס... הדירה עברה שיפוץ לפני כשלוש שנים, והמטבח נסגר בכוונה תחילה.
אני מאוד מודה לך על ההערות הבונות, אנסה לשפר עוד, ואני מקווה שתסכימו לחוות דעה על תכניות נוספות.
שוב תודה על המענה הסבלני.
מירי
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.162 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מישהו שיתכנן לכם את המטבח?

שימעת יהב היא מעצבת מטבחים מומלצת מטעם לימון מטבחים.

"עם כל-כך הרבה פרטים שצריך לאזן - פרקטיקה, אסתטיקה, התאמה אישית ותקציב, תכנון מטבח חדש יכולה להיות חוויה מרגשת ומפחידה כאחד. תנו לי לדאוג לכאבי הראש, כך שאתם תוכלו להירגע, ובאמת ליהנות מרכישת מטבח שתפור בדיוק עבורכם."

לחצו כאן כדי לשמוע עוד פרטים!

שימעת יהב
תכנון ועיצוב מטבחים