שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: חוות דעתכם בבקשה לגבי דילמה היסטרית

חוות דעתכם בבקשה לגבי דילמה היסטרית 30 יול 2020 03:44 #1

שלום לכל העוסקים במלאכה,
הפורום מלמד מאוד מאוד מאוד, ביליתי בו שעות.
ואני חושבת שאתם ראויים לפרס מפעל חיים !! כל כך הרבה שנים של השקעה....

סוף סוף הגיע הרגע ויש לי שאלה לגבי המטבח שלי-
מדובר במטבח בדירת קבלן , שבה כל השטח הציבורי נמצא באותו החלל.
ימין לחצי האי יהיה הסלון.
כרגע הרווח בין המטבח לחצי האי הוא 152.
רציתי לדעת מה אתם חושבים על הרעיון של לדחוק את חצי האי שמאלה לכיוון המטבח כך שישאר בין המשטחים 1.3 מ' (פשוט להחליף את הארון מתחת לכיור מ 80 סמ ל 60 סמ).

מה אני ארוויח ?
- אוכל להוסיף משטח ישיבה בצד החיצוני של חצי האי כך שגם תוספת השיש וגם הכסאות יהיהו בגבולות הבליטה בקיר, וככה הישיבה באי לא "תגנוב" משטח הסלון, שגם ככה קטן מידי.
- אולי יותר הגיוני לקרב את המשטחים כדי להקל על התנועה והעבודה במטבח ?

מה אני אפסיד ?
- מבחינה ויזואלית יותר מתאים שהאי יצא בהמשך ובאותו הקו של הבליטה בקיר, מה גם שישירות משמאלה ישנו חלון.... יש יתרון לנראות כאשר הקווים המשכיים ...
- אולי המעבר בין שני צידי המטבח יהיה צר מידי ? יצא מטבח צר וארוך כאשר המרווח הוא כאמור 1.3 והאורך של חצי אי 2.66... אולי גם זה לא יראה טוב ?

ממש אשמח לשמוע את חוות דעתכם !
כי זה מה שיבדיל בין האפשרות שלי להוסיף מקומות ישיבה לאי ובין הצורך לוותר על כל השיק הזה....

אם זה משנה הלכתי על מטבח מודרני בצבע אפרפר עם שיש שחור קנט 4 (רוצה לעשות שיש קו 0 עם הארונות או הכי קרוב לכך שניתן... אשמח לשמוע את דעתכם גם לגבי זה)

תודה מראש !
חן
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

חוות דעתכם בבקשה לגבי דילמה היסטרית 30 יול 2020 07:32 #2

היי חן, תודה תודה, את חמודה להפליא!! אשמח להתעמק ולנסות לעזור לך בהחלטות בלי לעמוד על הראש... תוכלי לצרף שוב את צילום התכנית במצב ישר? וגם את תכנית הקבלן של כלל הדירה, חשוב מאד להבין את מה שקורה מסביב למטבח בהחלטות מרווחים מדוייקים בין חלקי המטבח וסביבתו.
לגבי משטח במישור הארונות, אני איתך וכך עושה לעצמי ולכמה לקוחות פיינשמקרים..
נהוג פרקטית לבלוט 2, 3 ס"מ אך אני לא מחבבת את המראה של המצחיה הזו, השיש לא מוצף במים, זה עובד וכך עושים במטבחים בהיי אנד. לא לשכוח להכליל את עובי הדלתות במדידה של אנשי השיש. אם תרצי להיות במקום בטוח אפשר להוסיף 1 ס"מ שנראה במראה הכללי בסדר גמור.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

חוות דעתכם בבקשה לגבי דילמה היסטרית 30 יול 2020 08:54 #3

תודה לך על התייחסותך ה(סופר) מהירה !
כן, תכננתי ידיות רוכבות במראה דיי מנימליסטי, זה ממש דורש שיש על קו אפס באמת.
אולי כמה ממ. אבל בטח אין הרבה הבדל בנזילות בין 0.2ממ לבין 1 סמ ככה שאני מניחה שזו התלבטות מיותרת ואני פשוט אעשה מה שנראה יותר טוב.

מצרפת את תוכנית המטבח + תוכנית השטח הציבורי בדירה
אורך הבליטה בקיר (קיר חיפוי צנרת) 107 סמ.
עומק הבליטה 33 סמ.
אורך מקצה הבליטה ועד הקיר הנגדי של הסלון - 3.70
אורך מקצה הבליטה ועד הקיר הנגדי של המטבח - 2.12
כל השאר מפורט, אם חסר איזשהו פרט אני אוסיף בשמחה.

מבינה שהבהרתי היטב את השאלה שלי - ההתלבטות היא האם להתייחס למרווח הרצוי בין מטבח ובין אי (שצריך להיות 1.2 מ' לפי מה שלמדתי בפורום הזה...) או למרווה הרצוי במטבח בצורת ח' (שצריך להיות לפחות 1.5 מ' לפי החומר הנלמד כאן...).
זה קריטי לי כי בקושי יש מקום למקומות ישיבה מעבר לחצי אי וכל סנטימטר קובע...
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

סליחה לא יודעת למה התמונה נראית הפוכה 30 יול 2020 09:22 #4

אצלי זה בסדר. אנסה לצרף שוב.

יהיה הכי ברור אם אני פשוט אצייר לך איך הכל נראה עם המידות.
צרפתי שרבוט מעכשיו, כמובן לא בקנה מידה מדוייק....
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

אנסה שוב לצרף תוכנית דירה 30 יול 2020 09:31 #5

אולי יראו טוב יותר את המידות
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

אנסה שוב לצרף תוכנית דירה 30 יול 2020 17:49 #6

התשובה שלי מאד פשוטה וקלה, מרחק חצי האי בקו הקיר כמו בתכנית הוא מצויין,
לא הייתי זזה מקו הקיר, חשוב הגריד המסודר הזה. בפועל יצא לך מרחק של כ1.40 וזה בסדר גמור.
אבל, חשובה העמדת הריהוט בכל החלל, בוודאות הייתי משנה את תכנית הקבלן ולא מרחיקה מהמטבח את פינת האוכל, מיקום לא קשור ולא נוח וגם לא נאה עם הכניסה לדירה.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

אנסה שוב לצרף תוכנית דירה 30 יול 2020 19:30 #7

וואו טילטלת אותי
אז סורנה בעצם מה שאת מציעה זה למקם את הסלון בכניסה ליד הווטרינה ואת פינת האוכל מעבר לחצי האי ?
ולא הבנתי האם דעתך היא שצריכה להיות ישיבה באי (רוחב 90 בגבולות הבליטה) או רק אחסון (רוחב 65) ? כי אם מוסיפים הושבה זה יוצא ממש ענק ורחב, ישאר בכלל מקום למשהו בצד השני של זה ? זה לא יהרוג את הפינה הזו לצמיתות ?
ואני גם לא מצליחה לחשוב על קומפוזיציה נורמאלית למקם סלון בכניסה...
תני לי בבקשה את החזון שלך לגבי החלל !!
יש להתחבר כדי להגיב.

אנסה שוב לצרף תוכנית דירה 30 יול 2020 22:41 #8

כן, הרבה לקוחות שלי רוכשי דירות קבלן שחשבו - קניתי דירה חדשה מהניילונים, בטח הכל פיקס ואז הפתעה! דירות קבלן לא באמת מתוכננות. אין בהן כלל תכנון ועיצוב פנים, כלומר מחשבה אמיתית ותכנון עבור האנשים החיים שם, אוכלים, מארחים, נכנסים הבייתה מה רואים? היכן מניחים את התיק\דואר\משקפי שמש? איך מביאים מרק רותח לשולחן...
ובמקרה של המטבח אצלך, מהלך העבודה הוא להוציא ירקות מהמקרר, לשטוף אותן בכיור ואז לבשל, כלומר רצוי שהכיור יהיה סמוך למקרר ולא הכיריים.
לגבי מיקום הסלון, זה הכיוון, צריך לבדוק זאת בשרטוט עם מידות, לעשות תכנית העמדת ריהוט טובה בקנה מידה, להתאים אליה את תכנית החשמל והתאורה הנכונה.
לצערי חזון זה דבר גדול על הפורמט הזה, צריך ממש לשרטט ולא לפטפט בכתיבה.. להבין לעומק את המידות, הצרכים וכל נתוני הדירה גם כדי לקבוע את רוחב האי. תלוי גם בכמות האחסון הדרושה, אפשר לפעמים להסתפק בארונות בעומק 40, אחסון מלא עם או בלי ישיבה, קשה לשפוט מכאן.
ובקיצור, צריך לבדוק כמה אופציות העמדה לריהוט ולמבנה המטבח כדי להגיע לזו שנותנת את התשובה הנכונה ביותר ומנצלת טוב את פוטנציאל הדירה.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

אנסה שוב לצרף תוכנית דירה 03 אוג 2020 10:23 #9

כן, מסתבר... מבאס.
קנינו דירה שכבר בנויה, ידינו היו דיי כבולות...
תודה רבה על העצות והתובנות, בטוחה שאיישם את כולן

ושוב - פורום נהדר !!! בטוחה שאין מי שמעצב מטבח ולא עובר פה ולומד המון.
יש להתחבר כדי להגיב.

אנסה שוב לצרף תוכנית דירה 04 אוג 2020 08:32 #10

תודה חן ובהצלחה רבה!
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.159 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מישהו שיתכנן לכם את המטבח?

שימעת יהב היא מעצבת מטבחים מומלצת מטעם לימון מטבחים.

"עם כל-כך הרבה פרטים שצריך לאזן - פרקטיקה, אסתטיקה, התאמה אישית ותקציב, תכנון מטבח חדש יכולה להיות חוויה מרגשת ומפחידה כאחד. תנו לי לדאוג לכאבי הראש, כך שאתם תוכלו להירגע, ובאמת ליהנות מרכישת מטבח שתפור בדיוק עבורכם."

לחצו כאן כדי לשמוע עוד פרטים!

שימעת יהב
תכנון ועיצוב מטבחים