שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי
  • דף:
  • 1
  • 2

נושא: מטבח לבן

מטבח לבן 22 מרס 2013 14:41 #1

הי,
אני כבר מעל שבועיים חוקר באינטרנט ובכל חברות המטבחים את כלל החומרים שניתן ליישם במטבח.
עולות לי מספר שאלות ואני חייב את עזרתך בנושא.
אנחנו זוג עם ילדה קטנה (עדינה...) ואנו עוברים לדירה שבה הסלון והמטבח נמצאים בשטח אחד (די גדול).

החלטנו שאנו מעוניינים במטבח לבן.

כאשר הגענו לחברות המטבחים (רגבה ואביבי ספקים של הפרויקט ובנוסף היינו בדקור,סמל וזיו) הוסבר לנו על כלל החומרים שניתן לעצב איתם את המטבח.

מבחינת מבנה מדובר על מטבח בצורת L ואי עם יחידת מגירות.

השאלה הגדולה ואני רואה שהיא כבר נשאלה לא מעט פעמים :
מה החומר הכדאי ?
פורמייקה - ברור לי שהיא פרקטית ביותר - ולראיה הדלתות פנים שבחרנו אכן מפורמייקה.
כל הפולימרים למינהם - לדוגמא בזיו נאמר לנו שהחומר חזק כמו פורמייקה.
צביעה - מט או מבריקה.

ועוד שאלה קטנה - ברגבה המליצו על שבבית במקום סנדביץ - האם מומלץ ?

תודה רבה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 22 מרס 2013 14:55 #2

שי גאדי wrote:
הי,
אני כבר מעל שבועיים חוקר באינטרנט ובכל חברות המטבחים את כלל החומרים שניתן ליישם במטבח.
עולות לי מספר שאלות ואני חייב את עזרתך בנושא.
אנחנו זוג עם ילדה קטנה (עדינה...) ואנו עוברים לדירה שבה הסלון והמטבח נמצאים בשטח אחד (די גדול).

החלטנו שאנו מעוניינים במטבח לבן.

כאשר הגענו לחברות המטבחים (רגבה ואביבי ספקים של הפרויקט ובנוסף היינו בדקור,סמל וזיו) הוסבר לנו על כלל החומרים שניתן לעצב איתם את המטבח.

מבחינת מבנה מדובר על מטבח בצורת L ואי עם יחידת מגירות.

השאלה הגדולה ואני רואה שהיא כבר נשאלה לא מעט פעמים :
מה החומר הכדאי ?
פורמייקה - ברור לי שהיא פרקטית ביותר - ולראיה הדלתות פנים שבחרנו אכן מפורמייקה.
כל הפולימרים למינהם - לדוגמא בזיו נאמר לנו שהחומר חזק כמו פורמייקה.
צביעה - מט או מבריקה.

ועוד שאלה קטנה - ברגבה המליצו על שבבית במקום סנדביץ - האם מומלץ ?

תודה רבה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 23 מרס 2013 19:06 #3

היי שי,
קשה לומר לך מה כדאי - לכל חומר יתרונות וחסרונות. לפעמים יש סתירה מסויימת בין אסתטיקה ופרקטיות, מאד תלוי בסגנון החיים ובטעם האישי שלכם.
פורמייקה מאד עמידה, זה נכון. זו גם בחירה יחסית בסקלה הזולה. מבחינת המראה, מטבח לבן מפורמייקה
נראה פחות מרשים ממטבח דומה בצבע למשל.
אם אתם אוהבים את המראה המודרני, עם ידיות אינטגרליות, אז מטבח בצבע מאפשר ידיות בחריטה הנראות כחלק מהדלת ולא מאלומיניום.
מט או מבריק - תלוי בטעמכם וגם בשאר החומרים בסביבה כמו הריצוף, החיפוי, המשטח שתבחרו.
רגבה אכן עובדים עם סיבית, אך מסוג איכותי במיוחד כך שאין מניעה לבחור בהם אם מתאים לכם
בתקציב הכולל.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.
המשתמשים הבאים אמרו לך תודה: עמרי

לגבי: מטבח לבן 23 מרס 2013 23:26 #4

תודה רבה על התשובה.
עוד שאלה קטנה - האם הצביעה מאוד רכישה לשריטות ? והאם יש דוני בעמידות של לבן מט למול לבן מבריק.
אכן כולם אומרים שלבן בפורמייקה זה מראה זול.

איזו חברה מומלצת יותר אביבי או רגבה.

אם יש הערות לגבי הפונקצינאליות במטבח המצורף אשמח אם תוכלי להעיף מבט ולומר אם היית מתכננת משהו אחרת.

ושוב תודה רבה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 24 מרס 2013 07:34 #5

הי שי,

צביעה אכן רגישה לשריטות אבל לא באופן כזה שאי אפשר להשתמש במטבח כמובן. לא כל נגיעה בדלת גורמת לשריטה או לפגם.

בשימוש סביר במטבח לא צריכה להיות כל בעיה.

מצד שני, אם יש ילדים קטנים בבית והמטבח בשימוש מאוד אינטנסיבי, והילדים עושים רייסים עם בימבות במטבח אז צביעה אטומה זה רעיון פחות טוב.

...בקיצור, כמו שסורנה כתבה, זה תלוי בסגנון החיים.

עקרונית, גימור מבריק פחות עמיד. הסיבה לכך היא שפגמים קטנים יותר בולטים עליו.

אני באמת לא יודע איזה חברה יותר מומלצת. זה מאוד תלוי מי יהיה המעצב הספציפי במטבח וזה גם מאוד תלוי מי יהיו המתקינים למשל.

גם אם מישהו אומר לך שחברה מסוימת יותר טובה מחברה אחרת, עדיין אתה עשוי ליפול על מעצב, נגר, או מתקין שיהיה קצת פחות מקצועי.

אם בדקת בשתי החברות ושתיהן נראות לך מצקועיות באותה המידה, לך על זאת עם המחיר הזול יותר.

לגבי תכנית המטבח, כדי לומר משהו משמעותי אני צריך לראות גם את החללים הסמוכים למטבח כדי לראות איך המטבח מתייחס אליהם.

מעבר לכך, אם הכיריים נמצאים מימין ליחידת התבלינים והמרחק ביניהן לבין הכיור הוא לפחות 90סמ'. ואם המרחק בין האי לבין השיש הוא 110-120סמ' ומעבר הכניסה למטבח הוא לפחות 1מ' (שים לב שהמקרר לרוב בולט מקו הארונות כך שהשרטוט שלך לא מדויק)... אז התכנון הבסיסי הוא בסדר.

וכאמור, זו חוות דעת מאוד "רזה" מאחר והתכנית לא מלאה וחסרה שאר התכנית של הבית.

מקווה שזה עוזר :)

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.
המשתמשים הבאים אמרו לך תודה: שי גאדי

לגבי: מטבח לבן 24 מרס 2013 21:01 #6

קודם כל תודה רבה.
הנכונות לעזור היא מדהימה בעיניי.

סגרתי היום ברגבה ואני מצרף את תוכנית הדירה והמטבח.

אם לדעתכם יש משהו שכדאי לשנות - אשמח לשמוע.

מבחינת חומר - בסוף החלטנו על צביעה בתנור - מקווים שיחזיק מעמד :unsure:
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 27 מרס 2013 21:09 #7

הי שי,

עברתי על תכנית המטבח ששלחת. בסה"כ נראה בסדר.

המרחק בין הכיריים לכיור הוא יותר מ-90סמ', יש לכיריים משטח הנחה משני הצדדים (מצד שמאל לכיריים יש 30-40סמ' נכון?), לכיור יש משטחי הנחה וגם לתנור, למיקרו ולמקרר (האי שמאחוריו).

מה שחסר לי בתכנית זה האי. שים לב שהמרחק בין משטחי העבודה לבין האי הוא 110-120סמ' (יותר מזה יהיה לא נוח ופחות מזה המטבח יהיה צפוף מידי).

ועוד נקודה חשובה - המקרר בולט מקו הארונות, אז גם כאן שים לב שהמעבר בינו לבין האי הוא לפחות 1מ'.

בהצלחה וחג שמח :)

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 30 מרס 2013 12:42 #8

הי,
שוב תודה רבה על התגובה המהירה, ממש מעריך את העזרה.

תשובות לגבי מה ששאלת
הכיריים יהיו ממרוכזים ביחידת המגירות - היחידה תהיה 1.1 או 1.2 כלומר יישאר כ20 ס"מ.

המרחק של האי מהקיר הוא 190 כלומר כ110 ממקרר עמוק.
אנחנו בכל מקרה שוקלים מקרר אינטגרלי - הצעות יתקבלו בברכה.
המרחק של האי מהארונות מתוכנן להיו 1.1 או 1.2

שאלות חדשות -
הלכנו לראות שיש ...
יש 3 אפשרויות שכבר קיבלנו עליהן הצעת מחיר ועוד רעיון שלא תמחרנו עדיין.
אופציה 1 - פרביטל אבן קיסר- שיש לארונות 1141, שיש לאי 1650. הצעת המחיר בגימור של 6 ס"מ כולל חיפוי קיר לגובה של 15 ס"מ מגיעה לכ13.5 אלף ש"ח
אופציה 2 - רבינסקי - STONE ITALION - לבן חלק גם אי וגם ארונות. הצעת מחיר בגימור של 6 עם חיפוי קיר מגיעה ל9000.
אופציה 3 - שילוב - משטח ארונות מרבינסקי ב4700 ואי מפרביטל.

השאלה היא האם מבחינת התאמת צבעים זה ייראה טוב ?
האם יש חסרונות בחומר של רבינסקי ?
מדוע יש כאלו פערי מחיר ?
והאם כדאי לשקול בכלל קוריאן ?

עוד נושא :
חיפוי לקירות - כרגע התכנון הוא לעלות עם חיפוי עד גובה החלון ובאזור הכיריים לשים זכוכית שקופה בגודל של כל יחידת הארונות התחתונה.

ושוב - תודה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 30 מרס 2013 18:50 #9

הי שי,

20סמ' בין הכיריים לקיר שמשמאלם זה קצת מעט. זה לא מאפשר למשל להניח כלי עזר לבישול ליד הכיריים מצד שמאל.

אני הייתי שואף ל-40סמ' גם אם זה אומר שהכיריים לא יהיו ממורכזים מעל יחידת המגירות.

לגבי הגוונים-

אופציה 1- הכל יהיה על טהרת הלבן. כמובן שזה מתאים. ה-1650 מוסיף מעט עניין עם כי לא באופן מג'ורי. קחו בחשבון שמטבח לבן כזה יהיה בעצם הרקע לשאר הדברים שיהיו במטבח. אם יהיו ידיות מיוחדות אז הן יהיו מאוד בולטות, כנל לגבי חיפוי קיר מיוחד או מכשירים חשמל צבעוניים.

אני לא מכיר את השיש האיטלקי של רבינסקי ואין לי את הקטלוג שלהם כך שאני לא יכול להביע דעה על אופציה 2 ו-3.

קוריאן זו אופציה יפה, מעט פחות פרקטית - כלומר יותר רגיש לחום למשל. וזה גם בדרך כלל יקר יותר. עם זאת, לא הייתי פוסל אופציה זאת על הסף. תוכלו לעשות כיור אינטגרלי וזה נראה ממש ממש מצויין!

החיפוי - אני חושב שבגדול זה יראה טוב רק שאת הזכוכית אפשר לעשות מעט פחות רחבה. היא יכולה להיות רחבה רק בכמה סמ' מרוחב הכיריים.

אם אתם רוצים להוסיף עניין למטבח אז חיפוי הקיר שמאחורי הכיריים הוא מקום מצויין לצורך כך. אתם יכולים, במקום בזכוכית שקופה, לבחור בזכוכית עם צבע מסוים. זה יכול להיות צבע רגוע וחלק ולא חייב להיות משהו מקסימליסטי...

מקווה שזה עוזר :)

חג שמח!
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח לבן 01 אפר 2013 15:27 #10

הי עומרי,
תשובות מצוינות.
2 שינויים שאני אבצע :
1. יזיז את עגלת הבקבוקים משמאל ליחידת מגירות וכך ארוויח משמאל לכיריים 50 -60 סמ. ובין הכיריים לכיור 90.
2. סגרתי על אבן קיסר 1141, אני עדיין מתלבט אם את האי לעשות עם 1650. מה המלצתך ? מה העובי המומלץ ?

שאלה חדשה - כיור מאבן קיסר מובנה - יתרונות /חסרונות ?
יש להתחבר כדי להגיב.
  • דף:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.164 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280