שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי
  • דף:
  • 1
  • 2

נושא: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון

איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 30 ספט 2013 06:38 #1

אנחנו לא אוהבים ככ את השרטוט של ההכנה של הקבלן.

נשמח לקבל רעיונות לתכנון החלל רק מאוד חשוב שתהיה פינת אוכל "מוגדרת" ולא רק דלפק ישיבה

תודה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 30 ספט 2013 18:49 #2

הי ים,

אחת מהאופציות שאני חושב שכדאי לך לשקול היא הבאה...

את הקיר בו נמצא הכיור הנוכחי להפוך לקיר של ארונות גבוהים עם מזווה, ארון בילטאין, ומקרר.

בקיר הניצב אליו להאריך את קו הארונות כמעט עד הקצה ולמקם עליו את הכיור והכיריים כאשר שומרים על מרחק של לפחות 90סמ' ביניהם.

את הכיריים למקם 40סמ' מהקצה השמאלי של הקיר הזה. ואז 90סמ' של משטח עבודה ואז הכיור.

צריך לשרטט את זה כדי לראות איך זה עובד.

אני מציע לך ללכת עם הרעיון הזה לחברת מטבחים כדי "לקבל הצעת מחיר". הם יעשו לך את השרטוט התלת ממדי בחינם...

לא תוכלי לקחת אותו איתך אבל בקשי מהם רשות לצלם את מסך המחשב עם ההדמיה כדי שתוכלי להתייחס לכך מאוחר יותר.

מקווה שזה עוזר :)

עמרי

כמו כן, הכיריים צריכים משטח הנחה של 30-40סמ' מכל צד
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 01 אוק 2013 08:39 #3

שלום עמרי ותודה על תשובתך.

אני מבינה למה אתה חושב שזה רעיון טוב לעשות את הקיר של ה- 307 קיר ארונות גבוהים אבל שים לב בבקשה שהחלון היחיד במטבח ממוקם בסוף קיר זה ונראה לי שחבל לחסום אותו.
מעבר לכך, אני לא ככ חובבת קולטי אדים למינהם כך שאאעדיף בהחלט להימנע מכזה במטבח שלנו.

ונקודה אחרונה, התקציב שלנו מוגבל וכרגע איננו יודעים להעריך את עלות המטבח ולכן גם לא נרצה להעמיס הוצאות של העברת נק' מים+ביוב+גז או שבירת קירות שלא לצורך ואני מדגישה- שלא לצורך... אם זה מה שצריך במטבח מהסוג הזה אז נעשה את זה

בקיצור, אני אובדת עצות ונראה לי שהמטבח הזה פצפון וכרגע אני מאוד לא מרוצה ממה שאפשר לעשות איתו... )-:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 01 אוק 2013 18:18 #4

הי ים,

טוב שכתבת שמאוד חשוב לך לא לחסום כלל כניסה של אור מכיוון מרפסת השירות. וגם שחשוב לך לא להזיז את התשתיות עד כמה שאפשר.

אלה פרטים חיוניים לתכנון המטבח שלכם.

נקודה ראשונה שאני רוצה לגעת בה היא המרחק בין הכיור לכיריים ומשטחי הנחה.

משטח העבודה בין הכיור לכיריים הוא משטח העבודה המרכזי במטבח. רוב העבודה צריכה להתבצע עליו כדי להשיג מקסימום יעילות ונוחיות למטבח. ולכן המינימום המומלץ למשטח העבודה בין הכיור לכיריים הוא 90סמ'.

בשרטוט שלך זה לא כך.

ועם זאת, את אומרת שאת לא רוצה קולט אדים.

במילים אחרות, אי אפשר להזיז את הכיור ואי אפשר להזיז את הכיריים. וכרגע המרחק ביניהם ממש לא מאפשר עבודה נוחה במטבח. וזה עוד מבלי לקחת בחשבון משטח הנחה לכיריים.

אז אם את רוצה את הכיריים ליד החלון, תזיזו אותם כך שיהיו במרחק מינימלי של 30סמ' מהחלון כדי שיהיה שם משטח הנחה מימין לכיריים.

ולדעתי, אין ברירה אלא להשקיע בהזזת תשתיות ולהזיז את הכיור שמאלה כך שיהיה מינימום של 90סמ' בין הכיור לכיריים. אני לא רואה דרך שבסידור הנוכחי הכיור והכיריים יאפשרו עבודה נוחה במטבח.

לגבי הקיר של הארונות הגבוהים - כדאי לדעתי לבחון את האופציה של למקם אותו על הצלע הניצבת לכיור ולכיריים ולהתחיל אותו די סמוך לקצה הרחוק של הקיר (כמו שהצעתי לך עבור הארונות הנמוכים אתמול).

זה יאפשר לכם עוד קצת שיש מעבר לפינה ועוד קצת משטח עבודה נוח.

החסרון של זה הוא שזה יחסום קצת את הכניסה למטבח. לא פונקציונלית אלא ויזואלית כי יהיו על הקיר הניצב ארונות גבוהים ולא נמוכים.

זה לא מאוד בעייתי לדעתי כי הכניסה למטבח תשאר גדולה.

וכך ישאר לכם גם מקום לפינת האוכל ממול לקיר של הגבוהים.

בכל אופן, צריך לעשות תכנון מדויק כדי לראות אם זה עובד והכל נכנס כמו שצריך.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 02 אוק 2013 09:07 #5

כן, כמו בכל דבר בחיים אי אפשר הכל מהכל וברור שנעשה פשרות...

מה דעתך על הרעיון הבא (צירפתי בתמונה) זה בא לי מהרעיון שלך של קיר ארונות גבוהים.
אמנם זה ידרוש הזזת תשתיות ותכנון מחדש של הסלון אבל אולי זה יכול ממש "לשדרג" ולפתוח את המטבח ואם כן, זה יהיה שווה

האם זה כולא לדעתך את הפינת אוכל בתוך המטבח ונותן תחושה של דלפק? מאוד חשוב לי נושא פינת האוכל המוגדרת.
והאם יש מספיק מרווח במעברים ובכניסה למטבח?
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 02 אוק 2013 15:32 #6

היי ים,
האם הדירה כבר בנויה או שיש מקום לשינויים יותר דרמטיים בתכנית?
כדאי לשים לב גם להעמדת הריהוט הבעייתית בסלון, הייתי מחליפה בין מיקום הספה והטלויזיה.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 02 אוק 2013 18:21 #7

הי ים,

הבעיה העיקרית עם התכנית שהצעת היא מיקום המקרר.

הוא פשוט רחוק מידי מהכיור והמקרר.

המרחקים בתוך משולש העבודה (כלומר המרחק בין הכיור, הכיריים והמקרר) צריכים להיות 120-270סמ'.

המקרר באופציה שהעלית רחוק מידי והעבודה במטבח תיהיה לא נוחה.

זה יהיה ממש מסע לגשת למקרר, לקחת ירקות ושלשטוף אותם בכיור למשל...

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 07 אוק 2013 17:41 #8

הדירה כבר בנויה (לצערנו הרב)

אם נוסיף את המחיצת גבס כפי שמופיע בשרטוט בוודאי שנהפוך את הסלון אחרת המעבר יהיה בלתי אפשרי שם.

מה שמעלה את השאלה הבאה:
אם נוסיף את הקיר גבס כפי שהוא מופיע ישאר מעבר של 140 סמ האם זה מספיק?
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 07 אוק 2013 17:44 #9

לעמרי-

המרחק בין הכיור והמקרר מטריד אותי הרבה פחות לעומת להשאיר את המקרר במקומו ולחסום את כל המטבח.

שאלה, בהתחשב בעובדה שמרחק המקרר מהכיור לא מטריד אותי, האם התוכנית נראת סבירה והגיונית? או שהיא פחות טובה מהתוכנית המקורית?

תודה
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: איך הייתם מתכננים את איזור המטבח והסלון 08 אוק 2013 18:51 #10

הי ים,

אני לא יכול להתעלם מהמיקום של המקרר. זה אחד האלמנטים הכי חשובים.

ואם את ממקמת אותו במרחק כזה ובאופן שהדלתות שלו נפתחות לכיוון הסלון (כך זה נראה מהתכנית שלך) והוא חוסם את הכניסה, אז לדעתי זה פוסל את האופציה הזו לחלוטין.

מצטער על הישירות, אבל האופציה הזו ממש לא טובה.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.
  • דף:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.187 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280