שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי
  • דף:
  • 1
  • 2

נושא: מטבח ביחידת ההשכרה

מטבח ביחידת ההשכרה 11 יונ 2012 20:21 #1

שלום עומרי,

קודם כל האתר הזה, שהגעתי אליו מגיגול רגיל ושגרתי מדהים לגמרי.

אנחנו בונים כעת יחידת השכרה על גג ביתנו ומנסים לתכנן מטבח קטן ופרקטי.

אנחנו דתיים המתגוררים במקום דתי ועל כן חשוב לנו שיהיו לנו 2 כיורים במטבח. בנוסף, רצוי שיהיה לנו גם משטח עבודה קטן לחלבי וגם לבשרי.

אני מצרף את הסקיצה של המטבח שנראית לנו ממש לא מוצלחת...וזאת, לשון המעטה....

אודה לכל התייחסות.

להתראות,

רובי.
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 12 יונ 2012 13:40 #2

אהלן רובי,

עברתי על התכנית ששלחת והבעיה המרכזית בה היא מיקום הכיריים.

1. המרחק בינם לבין הכיורים הוא קטן מידי. המינימום המומלץ הוא להשאיר 90סמ' בין הכיריים לכיור.

2. אין משטח הנחה מימין לכיריים. זה חשוב כדי שהעבודה במטבח תהיה נוחה.

האם אתם יכולים להאריך את הקיר של הכיריים בעוד כ-1מ'? זה יכול ממש לשפר את המצב ובקלות.

דרך אגב, רק כדי לוודא שהבנתי, בקיר של המקרר יש רק ארונות עליונים. אין שם ארונות גבוהים של מזווה ותנור בילט אין. נכון?

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 12 יונ 2012 13:52 #3

היי עומרי,

זה לא כל כך אפשרי להאריך את הקיר בגלל כי לאחר התנור יש דלת.

ואכן צדקת אין לנו בילד אין בקיר של המקרר.

יש לך איזשהוא רעיון איך ניחלץ מהבלאגן?

המון תודה,

רובי
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 12 יונ 2012 18:19 #4

הי רובי,

ומה לגבי פיצול הכיורים והזזה של כיור אחד לקיר של המקרר?

האם זה אפשרי מבחינתכם? זה מצריך עבודה נוספת של שרברבות.

אם זה לא ניתן אז בלית ברירה הייתי משאיר את הכיריים איפה שהם ומזיז את הכיורים כ-30סמ' שמאלה כדי להגדיל את המשטח בין הכיור לכיריים.

הכיורים אומנם לא יהיו ממורכזים מתחת לחלון אז זה לא נורא כל-כך.

אפשרות נוספת היא למקם את הכיריים על הקיר של המקרר כ-5-סמ מהפינה. ואת הכיורים להזיז ימינה בכ-50סמ'.

מהלך כזה ישאיר לכם כ-50סמ מימין למקרר ומשאל לכיריים (משטח הנחה בגודל מצויין), ישאיר לכם משטח עבודה גדול דיו בין הכיור לכריים ומשטח הנחה מימין לכיורים.

וככל שאני חושב על זה האופציה הזו נראית לי יותר טובה מהאופציה הראשונה שכתבתי למעלה. היא יותר פונקציונלית ונוחה. החסרון שלה הוא מרכוז הכיורים והכיור, אבל שוב, זה לא מאוד משמעותי.

לדעתי שווה לכם לעשות הדמיה תלת ממדית כדי לראות איך זה יישאר.

מה דעתכם?

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 12 יונ 2012 21:53 #5

אהלן עומרי,

ראשית, המון המון תודה על הרעיונות.

חשבנו על שלושת האופציות ונראה לנו שהאופציה ה-1 שהצעת- הזזת כיור אחד, הינה האופציה הכי ריאלית מבחינתנו. (הגם שהיא כרוכה בעבודת שרברבות)

השאלה היא- להיכן נזיז את הכיור השני? האם התכוונת שנציב אותו בצמוד למקרר? (הצבה שכזאת הינה הכי אפקטיבית כי היא יוצרת משטח עבודה נוסף משמאל לכיור...). האם זה לא בעיה שהכיור מוצב בצמוד למקרר?

שוב המון תודה ונשמח לשמוע את חוות דעתך לפני שנעביר תוכניות לביצוע...

ערב טוב,

רובי.
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 12 יונ 2012 22:45 #6

רק כדי להיות בטוח שהבנתי אותך נכון אני מצרף קובץ שמתיימר לתאר את מה שלכאורה הצעת. האם בגדול זאת הייתה כוונתך?

כל טוב,

רובי
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 12 יונ 2012 22:46 #7

הקובץ...
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 13 יונ 2012 11:21 #8

הי רובי,

אתה צודק. למרות שלא התכוונתי לכך זה באמת לא נכון למקם את הכיור צמוד למקרר. אם תעשו זאת לא יהיה משטח הנחה לכיור ולא משטח הנחה למקרר.

כדאי למקם את ארון הכיור כ-10סמ' מהפינה. גם כך אף פעם לא בונים ארון תחתון ממש על הפינה. עושים הרחקה של5-10סמ' מהפינה.

את הכיור שישאר סמוך לכיריים אפשר להחרחיק בכ-20סמ' שמאלה.

הדבר היחידי שאני לא בטוח לגביו זה מיקום הכיריים. עקרונית היה עדיף לעשות מימינם ארון צר (25-30סמ') עבור מגירת בקבוקים ותבלינים. העניין הוא שאם אתם מזיזים את הכיריים שמאלה אז יוצר בעיה אם הארונות העליונים.

אז...

האם אתם יכולים להזיז את הארונות העליונים שמעל הכיורים מעט שמאלה?

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 13 יונ 2012 12:47 #9

היי עומרי,

האמת שאבדתי אותך....


כתבת שכדאי למקם את הכיור כ-5 ס"מ מהפינה. (אגב, איזה כיור כדאי להזיז? את הכיור הימני בכיורים המחוברים או את הכיור השמאלי של הכיורים המחוברים?) לאיזה פינה אתה מתכוון?

קצת התבלבלתי... :oops:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: מטבח ביחידת ההשכרה 13 יונ 2012 13:16 #10

אנסה עוד פעם...

התכוונתי להעביר את הכיור השמאלי לקיר של המקרר אבל לא איפה שאתה שרטטת אלא ביחידה השניה הקרובה לפינה של המטבח (החיבור בין הקיר של המקרר לקיר של הכיריים).

את הכיור שנותר על הקיר של הכיריים כדאי להזיז כ-20סמ' שמאלה.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
עריכה אחרונה: 13 יונ 2012 13:17 מאת עמרי.
יש להתחבר כדי להגיב.
  • דף:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.155 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מישהו שיתכנן לכם את המטבח?

שימעת יהב היא מעצבת מטבחים מומלצת מטעם לימון מטבחים.

"עם כל-כך הרבה פרטים שצריך לאזן - פרקטיקה, אסתטיקה, התאמה אישית ותקציב, תכנון מטבח חדש יכולה להיות חוויה מרגשת ומפחידה כאחד. תנו לי לדאוג לכאבי הראש, כך שאתם תוכלו להירגע, ובאמת ליהנות מרכישת מטבח שתפור בדיוק עבורכם."

לחצו כאן כדי לשמוע עוד פרטים!

שימעת יהב
תכנון ועיצוב מטבחים