שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: אי במטבח?

אי במטבח? 07 ינו 2013 06:22 #1

עמרי שלום
ראשית, תודה על כל העצות החכמות
אנו בשלבי בניית בית, סגרנו מטבח לפני כחודשיים, הייתי שלמה מאוד עם כל ההחלטות, אבל...לפני מספר ימים התחיל ל"נקר" לי שאולי יהיה צפוף עם האי, למרות שהמידות הם ע"פ הממומלץ: 110 ס"מ בצדדים שלא יושבים בהם, 120 ס"מ מהצד שיושבים בו.
אני פשוט לא רגועה....
גודל האי: 110 ס"מ על 160 ס"מ
-באי יש 6 מקומות ישיבה, האחסון הוא בצדדים, עם הפנים לצד שלא יושבים, המיגרות במרכז, כך שזה לא בא על חשבון שמקומות ישיבה, באי אין כיור או כיריים)

אני מצרפת לך את הקובץ, ואשמח לשמוע דעתך

פרטים נוספים על המטבח:
היה חשוב לנו להפריד את האזור החלבי והבשרי לשני צדדים ולכן הפרדנו כיורים לבשרי וחלבי לשני צדדים, , ליד כל כיור, יש מדיח, בשרי וחלבי
כמו כן יש שני תנורים ושני מיקרוגלים- בשרי וחלבי
מתחת לכל כיור יש מגרה נשלפת שבתוכה פח זבל (אצלנו מפרידים פסולת- פסולת יבשה ורטובה, לא בשרי וחלבי....)

לילה טוב

תודה מראש
פזית
Scan_Pic0022.jpg
808K הצג הורד

השב העבר
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 07 ינו 2013 19:35 #2

הי פזית,

את צודקת שזה נראה לך צפוף.

לדעתי יש לכך שתי סיבות.

1. האי חותך את משולש העבודה כיריים-כיור-מקרר. כלומר יוצא שכדי להגיע מהכיור החלבי (או הבשרי) למקרר תצטרכו להקיף את האי. זה יכול להיות מסע רציני רק כדי להביא ביצה לחביתה...

2. זה נכון ש-120סמ' זה המרחק האידיאלי בין האי לבין משטח העבודה. העניין הוא שהכסאות לכיוון משטח העבודה בולטים ויוצרים מרחק אפקטיבי קטן יותר. במיוחד אם הם לא יכנסו עד הסוף מתחת לאי.

האמת היא שלא הבנתי עוד משהו...

אם רוחב האי הוא 110סמ, ואתם משאירים 40סמ' מכל צד לכסאות, זה משאיר לכם כ-30סמ' רוחב למגירות שבצדדים. וזה די מעט!!

קחי בחשבון שפרזול עם טריקה שקטה ופתיחה מלאה צורך יחד עם עובי דופן הארונות יצרכו כ-6סמ' מהרוחב, מה שישאיר לכם רק כ-24סמ' רוחב של אחסון במגירות!

אני כנראה לא מכיר את כל השיקולים שלכם, אך האם את בטוחה שבחנתם אפשרויות נוספות לתכנון המטבח? האם את בטוחה שאתם צריכים 6 מקומות ישיבה סביב האי?

צריך לבחון את המטבח בהקשר של החיבור שלו לכל הבית אך מה לגבי הצמדת האי לחלק השמאלי התחתון (לפי השרטוט) של המטבח? זה יוכל לרווח קצת את החלק הפנימי של המטבח ולהפוך אותו לנוח יותר.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 07 ינו 2013 20:06 #3

עומרי שלום

-לגבי המגרות באי, חשבנו שמספיק להשאיר 30 ס"מ מכל צד לצורך ישיבה, ואז נשאר 40 ס"מ למגרות (או 34 ס"מ)
נראה לך מספיק 30 ס"מ לישיבה?

-לגבי
להעביר את האי לצד שמאל למטה, יש שם דלת יציאה למרפסת, כך שא"א

אני אכן צריכה 6 מקומות ישיבה, אחד הדברים הכי מעצבנים אותי בבית הנוכחי זה שאין מקום לכולם לאכול ארוחת ערב, ואז אנו לא אוכלים כולם יחד


לילה טוב וחמים
פזית
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 07 ינו 2013 20:14 #4

30סמ' זה מעט מידי לדעתי.

זה גם יהיה לא נוח עם הרגליים וגם עשויה להיות בעיה להכניס כסאות מתחת לאי.

...מה שלצערי עשוי ליצור עוד בעיה כי אז המרחק האפקטיבי בין האי לבין משטח העבודה לא יהיה 120סמ' אלא פחות מכך.

זה תלוי בעומק הכסאות שתקנו.
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 08 ינו 2013 10:02 #5

עמרי שלום

שוב לגבי האי...
אם אני אשנה את מיקום המגרות באי, כך שיהיו מקומות ל-4 סועדים, או לחילופין כלל לא לעשות מיגרות באי, רק לאכילה ומשטח עבודה) האם גודל האי עצמו (110 על 160) מתאים למטבח? כדאי להקטין? המעצבת אמרה לי שקטן יותר לא יהיה יפה)
מה דעתך?

תודה
פזית
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 08 ינו 2013 20:40 #6

הי פזית,

אני בעד לנצל את האי גם לנפח אחסון ולכן אני חושב שעדיף לעשות מקומות ל-4 סועדים ולהשאיר מקום לאחסון.

אם זה רק משטח עבודה ואכילה ללא אחסון אז בהחלט אפשרי להקטין קצת את רוחב האי. רוחב אי של 90-100סמ לדעתי עדיין יראה טוב.

...וכך תרוויחי מטבח מרווח יותר :).

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 08 ינו 2013 21:07 #7

עמרי שלום
תודה על העצות הטובות
יש לנו נטייה אכן להסתפק ב-4 מקומות ישיבה ולהוסיף אכסון באי, איך לדעתך כדאי להוסיף את האכסון?

חורף נעים
פזית
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 08 ינו 2013 21:10 #8

הי פזית,

אני הייתי בודק אופציה לעשות 3 מקומות עם הפנים למטבח (כמו החלק החיצוני של האי עכשיו).

ואז לעשות עוד מקום אחד בניצב.

כך כל החלק הקדמי של האי יכול להתפנות למגירות עם גישה נוחה לכיוון המטבח.

יכול להיות שיווצר חלל ריק מתחת לאי (ליד היושב בניצב). תוכלו לנצל את החלל הריק הזה כדי להצניע פח אשפה גדול כך שיהיה גם זמין וקל לגישה, גם גדול, וגם יהיה מוצנע ולא יראו אותו מכיוון הסלון.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: אי במטבח? 09 ינו 2013 06:18 #9

עומרי, בוקר טוב
תודה על העצות, עזרת לי מאוד,
יום טוב
פזית
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.150 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מישהו שיתכנן לכם את המטבח?

שימעת יהב היא מעצבת מטבחים מומלצת מטעם לימון מטבחים.

"עם כל-כך הרבה פרטים שצריך לאזן - פרקטיקה, אסתטיקה, התאמה אישית ותקציב, תכנון מטבח חדש יכולה להיות חוויה מרגשת ומפחידה כאחד. תנו לי לדאוג לכאבי הראש, כך שאתם תוכלו להירגע, ובאמת ליהנות מרכישת מטבח שתפור בדיוק עבורכם."

לחצו כאן כדי לשמוע עוד פרטים!

שימעת יהב
תכנון ועיצוב מטבחים