שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: כמה שאלות על סטנדרט

כמה שאלות על סטנדרט 13 פבר 2013 16:00 #1

קודם כל, אני חייבת לפתוח בשבחו של מקום!
הגעתי לאתר דרך חיפוש מידע על ברזים ונגלה בפני עולם מופלא!
מדהים בעיניי שיש לכם, עמרי וסורנה, סבלנות ונכונות לענות לכל שאלות הגולשים! ואיכשהו כשקוראים את התשובות גם עולה תמיד חיוך! (מיותר לציין שלא ישנתי באותו לילה שגיליתי את האתר).
אמרתי סבלנות? תדרשו לזה עכשיו:

נתחיל מזה שנכנסו לבית שהוא חדש רק בשבילנו!
יש הרבה אילוצים בשטח (שעושים לי חשק להרוג את המהנדס כל פעם מחדש!), ועשינו כמיטב יכולתנו כדי להגדיל את שטח המטבח שהוא הכי חשוב לי!

צמוד למטבח היתה מרפסת שירות. שברנו את הקיר, אבל חבלי הכביסה נשארו במקומם ואין אפשרות להעתיק אותם למקום אחר, כך קיבלתי אילוץ של מכונת כביסה במטבח (שזה מאוד מקובל בתוכניות העיצוב שאני רואה בטלויזיה, אבל בבריטניה!)
בנוסף נשארה גם צנרת קטנה (0.36*0.15 לכל גובה הקיר) שאי אפשר להזיז בשום פנים ואופן... אבל נחזור אליה.

התחלתי לעשות הדמיה בתוכנה שהמלצת וגיליתי טעות קריטית בתכנון! אז קודם כל תודה! כבר עזרת לי!*

א. אני מתלבטת האם לעשות באי שנוצר גם דלפק אכילה. השתמשתי במחשבון שלך וקיבלתי "חצי אי".
באיזה עומק השיש של האכילה בלבד צריך להיות? האם 34 ס"מ מספיק? הרוחב יהיה 1.50 שזה מספיק לשלושה אנשים (לפי מה שקראתי באתר. בנתיים אנחנו רק שניים).
יש מקום אחרי האי לפינת אוכל גדולה ויפה! (בין המטבח לסלון).

ב. מהו הגובה שבו ממקמים את הקלאפות מעל הכיור? המליצו לנו 50 ס"מ מעל השיש, אבל זה נראה קטן.

ג. מה הגובה המקסימלי לקלאפות? שלנו בגובה 50 ס"מ אבל זה נראה לי גבוה מידי.. מדובר כבר ב-1.90 עד 2 מטר ואני נמוכה.. אין סיכוי שאני אצליח לסגור אותה!
מצד שני, מעל שני הכיורים (שהם שניים נפרדים) צריך להיכנס מתלה לייבוש כלים. (מעל כל כיור יש קלאפה ובתוכה מתלה).

ד. הצנרת המזעזעת שדיברתי עליה קודם נמצאת צמוד לתנור לכיוון המכונת כביסה. אז חשבתי לשים שם מגירת תבלינים עם עומק קטן יותר. (לא רואים אותה בתמונה).
כך מצאתי את עצמי עם מקרוגל מעל המכונת כביסה, אבל אני חיה עם זה בשלום!

ה. המזווה בעומק של 45 ס"מ וברוחב 60 ס"מ עד התקרה. יהיו חמש מגירות נשלפות עד גובה 1.5 בערך, ומעל ארון מדפים. הגיוני?

ו. האם הרוחב של הכניסה מספיק? כרגע יש 0.83 ס"מ בערך.

ו. בעיקרון רוב המטבח מגירות, אבל יש גבול ליכולת הגרפית שלי...

אשמח לתשובות כמה שיותר מהר, כי ביום ראשון הנגר מתחיל לחתוך!

תודה רבה!


* בתוכנית המקורית, המקרר היה במקום של התנור ומגירת התבלינים.. הוא בלט מאוד מעבר לשיש, אבל אף מעצב שישבנו איתו לא עלה על זה שבקושי אפשר לפתוח את המקרר שיש לנו עכשיו עם דלת אחת (ועברנו לפחות 5 מעצבים שונים שנתנו לנו הצעות מחיר).
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על סטנדרט 13 פבר 2013 21:52 #2

היי שילת, תודה רבה על המחמאות, וגם מזל טוב גדול על הבית!
אני מנסה לחשוב איך לענות לך - מאד קשה להבין מהתכנית מה קורה, איפה המזווה והמיקרו שאת מתארת, מה זה לצד המקרר? איפה הצנרת? הכל מאד לא ברור.
אז עומק של 34 ס"מ לדלפק הוא מספיק. אם את נמוכה ורוצה אחסון מירבי אז שווה לשקול דלתות עליונות במקום קלפות. החלוקה של המזווה למגירות ומדפים היא הגיונית.
הבעיה שמטרידה אותי, אם אכן הבנתי אותך נכון זה שאין שום דבר מאחד במטבח - נראה כמו אוסף של פריטים בלי קשר ביניהם. המקרר עומד בנפרד וחצוי באמצעו בדלפק? מיקרו על מכונת כביסה ומקרר נפרד יראה קצת כמו חנות למוצרי חשמל ולא מטבח..
מכונת כביסה אפשר להכניס לארון (רק צריך לדאוג לעומק רב מהרגיל).
יש לך אולי תכנית של כל השטח? לא נראה לי הגיוני לתת לנגר לחתוך, כל העסק עוד לא מגובש לביצוע. אבל לא לדאוג, גם עם אילוצים כמו צנרת או מבנה מזוגזג אפשר לעבוד ולהוציא תוצאה טובה - רק קחי בחשבון שהפורמט הזה בכל זאת מוגבל.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על סטנדרט 14 פבר 2013 16:45 #3

הי שילת,

תודה על הפרגון!

אני ארחיב קצת על התשובה של סורנה.

גם בארץ, בהרבה מטבחים יש מכונת כביסה ולפעמים אפילו מייבש, ויצא לי לתכנן כמה כאלה. כמו שסורנה כתבה, ניתן לתכנן ארון עמוק יותר מהרגיל כדי להצניע את שני המכשירים האלה במטבח. בדרך כלל ארון בעומק של 70סמ' מספיק. לפעמים אפשר גם פחות מכך, אבל זה תלוי בגובה הברזים.

אם הברזים נמצאים מעל גובה מכונת הכביסה (ואין מייבש), או שהם נמצאים בצד אז אפשר לעשות את הארון הזה פחות עמוק.

לגבי הצנרת שנשארה לכל הגובה. לא ברור לי מהתכנית איפה היא נמצאת, אבל אפשר עקרונית לעשות לה חיפוי גבס ולצבוע בצבע שיוסיף אופי למטבח ועל ידי כך להפוך את החיסרון ליתרון. אני חושב שזה יוכל להישאר אם הצבע הזה למשל יופיע במקום נוסף במטבח.

ועכשיו לתשובות לפי הסדר...

א. לדעתי 34סמ' מרווח לרגליים מתחת לאי זה בגבול התחתון של הנוחות. אם את יכולה להגיע ל-40סמ זה עדיף.

אשמח אם תצרפי את התכנית של כל הבית כדי שאוכל לראות איך המטבח מתחבר לסלון. אני אומר זאת כי יכול להיות שהאי יכול לפלוש קצת לכיוון הסלון ואז תרוויחי גם בגודל הכניסה למטבח ואולי גם במרווח לרגליים.

ומה לגבי הזזת הקיר שמאחורי המקרר קצת אחורה כדי שהמקרר לא יבלוט בצורה כה בוטה. זה אפשרי? ודרך אגב, לדעתי כיוון פתיחת דלת המקרר בהדמיה הוא לא נכון. עדיף שהמקרר יפתח כך שהגישה ממנו לכיור תהיה נוחה.

ב. גובה קלפות – זה עניין של הרגל. הרבה אנשים עושים רווח של 50סמ' בין הקלפות לבין משטח העבודה וזה נראה מצוין. אם את נמוכה אז אני חושב שזה עדיף.

ג. אם הקלפה תהיה פחות מ-50סמ' גובה אז לא תוכלי לעשות בפנים שני מדפים. חוצמזה... מכוונים את דלת הקלפה כך שלא תפתח עד הסוף כך שיהיה נוח להגיע אליה ולסגור את הקלפה.

יש מטבח עם קלפות (הורים, חברים...) שאת יכולה לגשת אליו לנסות בפועל לסגור את הקלפות כדי להרגיש איך זה עם הגובה?

ד. אני חושב שעדיף לעשות מגירת תבלינים ועגלת בקבוקים בעומק רגיל. את יכולה להצר את מגירת התבלינים (תבדקי אם 30סמ' זה מספיק לך), וברוחב שנותר לעשות ארון לאחסון של מגשים או פלטת שבת (אם אתם צריכים).

ה. חלוקת המגירות הגיונית אבל המזווה קצת קטן ואני רואה שיש לך עוד רוחב מצד ימין בתכנית. אז למה לא לעשות מזווה רחב יותר (70-75סמ)?

ו. 83סמ פתח כניסה למטבח? מממ.... קטן מידי לדעתי


ועוד כמה דברים –

המרחק המינימלי המומלץ בין הכיור לכיריים הוא 90סמ'. זהו משטח העבודה המרכזי במטבח וחשוב שהוא יהיה גדול ונוח. אם אתם יכולים קצת לצמצם את רוחב המגירות שמימין לכיור אז לדעתי זה כדאי.
ומה לגבי קולט אדים? קחי בחשבון שארון הקלפה לא יכול להסתיים כל כך קרוב לכיריים.

חשבתם להוסיף עוד יחידה מתחת לחלון. כך תרוויחו עוד משטח עבודה ועדיין תשאר לכם על חצי חלון גישה לחבלי הכביסה.

אני גם מציע שתשימי בהדמיה על משטח העבודה דברים שאת יודעת שהולכים להיות שם. כך בהדמיה משטח העבודה נראה נקי אבל בפועל כנראה שיהיו אליו דברים ולכן חשוב שתראי כמה שטח נטו נשאר לך.

דבר אחרון - דווקא במטבח קטן עם יחסית הרבה אילוצים, צריך תכנון מוקפד ביותר ומקצועי. כאשר שטח המטבח הוא גדול ואין בעיה למקם דברים ובעיה של נפח אחסון ומעברים, הטעויות הן 'נסלחות'.

אל תזדרזו לחתוך! עדיף לחכות עוד קצת ולתכנן את המטבח בצורה טובה יותר. זו השקעה כספית לא קטנה וההשכלות של מטבח לא נוח לפרק זמן ארוך הן לא מבוטלות.

בהצלחה :)
עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על סטנדרט 14 פבר 2013 22:27 #4

תודה עמרי וסורנה על התשובות!

כבקשתך, עמרי, מצ"ב תוכנית הדירה. אני מקווה שאתה יושב בנחת עם כוס קפה (כמו שאתה אוהב להציע לנו בכתבות שלך), כי במסדרון יש חדרון קטן שנראה ריק... במציאות יש בו דוד! אתה קולט?!

אי אפשר לשבור את הקיר מאחורי המקרר כי יש שם חדר שינה נוסף.

כמו שתראה יש הרבה מקום לפינת אוכל בין המטבח לסלון, אבל אני לא בטוחה שהאי-ישיבה יותר חשוב לי מפינת האוכל. בשבתות האי לא יתפקד, וכשיגיעו הילדים (בעז"ה) ואורחים, אני לא רוצה שהשולחן יפריע לכניסה של המסדרון (שיצטרכו לעשות "הקפות").
האי מתאים לאכלוס של עד 3 אנשים, ז"א שכשנהיה + 2, הוא כבר לא יתפקד כמקום מפגש משפחתי.
אני בונה עליו בעיקר בשביל הכוס קפה בבוקר עם פרוסת עוגת גבינה (דיאטטית, אל דאגה!). ברור לי שברגע שיהיה לי אי, השימוש היומיומי שלי ישתנה - כי האי כבר שם. אבל הוא לא MUST כרגע.
אגב, כבר פלשתי מהמטבח לסלון... מאיפה אתה חושב שהמצאתי את המספר המדויק 34 ס"מ? (רמז: מרצפת חתוכה).


אני יודעת שהמרווח הרצוי בין הכיור לתנור הוא 90 ס"מ (תלמידה טובה שלך!), אבל כמו שכבר הבנת מדובר בבית דתי והכל צריך להיות כפול - גם מקומות האחסון שהם נפרדים לסכו"ם, הכלים והסירים. לכן אני לא יכולה להוריד מצד אחד ולדחוף הכל שמאלה. זה חייב להיות סימטרי.
בעיקרון רציתי מאוד מרווח של לפחות 15 ס"מ בין שני הכיורים, כי אז זה פחות משפיץ, אבל אין ברירה. ויתרתי על זה בצער רב בשביל להגדיל את השיש משני הצדדים.

לא רואים את הצנרת כי כשישבתי על ההדמייה, רציתי להספיק כמה שיותר לפני שיצאתי לעבודה. לקחתי בחשבון פשוט איפה שהיא נמצאת. (הגדלתי את עומק השיש של מגירת התבלינים, אבל בפועל הוא יהיה קטן יותר בגלל הצנרת).
חשוב לי לציין שזה שבכלל שני הכיורים + 2 משטחי עבודה שהם חשובים בגלל שלוש המגירות שמתחתם (מחולקות לסכו"ם, צלחות, סירים) + תנור, נכנסים ביחד עד הצנרת המעצבנת = זה נס!

אני חייבת מרווח של לפחות 60 ס"מ מהקיר כדי לתלות בגדים בצורה נוחה. יש לי עוד הרבה מקומות אחסון חוץ מהמזווה הזה, ואני מעדיפה להחזיק פחות מוצרים שישבו אצלי על המדף (אם אני צריכה לבחור בין מצבי הקיצון) מאשר להגביל את יכולת התנועה שלי בתליית כביסה (פעולה שמאוסה עלי גם ככה).
+ יש לידי חנות שפתוחה 24 שעות ביממה למקרים שיהיה חסר לי משהו במזווה... (וגם חמותי גרה באיזור, ואפילו שמעתי שיש דבר כזה שנקרא לבקש משכנים... טוב, על מי אני עובדת? אין סיכוי שזה יקרה!)

לגבי גובה הקלפות מהשיש, בן-זוגי סובל מתסמונת "אולסי פרי". הוא לא באמת בגובה של אולסי פרי, הוא רק מדמיין את עצמו כזה... אז היום באקט של "ללכת לקראת" העלתי את הקלפה לגובה של 55 ס"מ. (אפשר לקרוא לזה מחווה של רצון טוב + חוסר רצון לחתוך את אריחי הזכוכית המהממים שקניתי בשביל השקעים של הקיר, לכן הגבהתי את זה קצת, כדי שנחתוך בקרמיקה הפשוטה יותר).

קולט אדים זה רעיון נהדר, אבל כרגע לא בר תקציב. נסתפק בעובדה שיש חלון ענקי + שאני בדיאטה (כבר אמרתי, לא?) ומאז גיליתי שאפשר לבשל הכל! אבל הכל! בלי שמן! וממש לא פחות טעים! (אני חייבת לציין שממש הפחדת אותי עם התיאור על בועות השמן שעפות באוויר!)

סורנה, יש לי מעל הקלפות עוד 4 ארונות עם דלתות עד התקרה! מקומות אחסון זה הדבר שמאוד חשוב לי! אני לא רוצה להיתקע עם כלים של פסח בחדר אורחים.

הביטוי שלך "חנות למוצרי חשמל", לא יצא לי מהראש כל היום! אבל באמת לא נראה לי שיש הרבה ברירה... המקרר בנפרד עם תוספת מקום (כי אולי יום אחד נקנה מקרר גדול יותר), המכונת כביסה תקועה ושום ארון לא יסדר את העובדה הזאת.. מקסימום יסתיר אותה לפרקים אבל גם יסרבל את העבודה עם מכונת הכביסה (לפתוח 2 דלתות במקום אחת... לא מאוד קריטי, אבל בשימוש יומיומי זה שוחק). המקרוגל - חשבתי להעיף אותו מהחלון, אבל אז נזכרתי שהוא חוסך לי דקות יקרות של הפשרה, אז הוא נשאר. :P

אני אעלה מחר תמונה קצת יותר ברורה של התוכנית... בנתיים אני חייבת לעוף לישון כי יש לי תוכנית ראיונות לשדר על הבוקר.
(אגב עמרי, הצעתי אותך כמרואיין למפיק התוכנית שלי.. מתאים לך?)

שוב, תודה לשניכם!
כיף גדול!
שילת
קבצים מצורפים:
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על סטנדרט 16 פבר 2013 16:26 #5

הי שילת,

נראה לי שאת די סגורה על התכנית ומבינה את המשמעות של ההחלטות השונות.

מצוין :)

דרך אגב, את כותבת מאוד נחמד. הצחקת אותי נורא עם עוגת הגבינה הדיאטטית.

אני גם יכול להתחיל דיאטה עם עוגת גבינה ;)

בטח שמתאים לי להיות מרואין. אבל באיזה תכנית מדובר?
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על סטנדרט 16 פבר 2013 18:58 #6

דווקא לא די סגורה, כי עדיין עשיתי שינויים... אחרי שקראתי את התשובה שלך.
רציתי שישאר לי מרווח בין המזווה לקיר בגודל של 60 ס"מ. אתה רצית שאגדיל את המזווה, ואכן בדקתי ויש מקום... אז מעכשיו המזווה שלי 70 ס"מ. טאדם!

דאגת מפתיחת המקרר: למרות שבתוכנית המקרר נפתח לצד שמאל, במציאות המקרר שלנו נפתח לצד ימין אז זה לא מסרבל את העבודה.

רק בדבר אחד אני עדיין לא בטוחה: דיברתי עם איש השיש ובגלל שפתאום החלטנו ללכת על אי והרחבנו את השיש, אז אני אקבל חיתוך אחד בשיש של הכיור.
הזמנו שיש מחברת סנטה מרגריטה (נדמה לי שזה השם), כסוף עם נצנצים בפנים שהם לא שברי זכוכיות (קיסר הוציאו חיקוי חדש של זה), הפלטה מגיעה במידות של 1.40 על 3 מטר. בהתחלה התלהבתי שלא יהיה לי חיתוך בכלל על השיש, אבל עכשיו אני מבינה שאם אני רוצה אי אז אני חייבת לבצע חיתוך כדי שהצעת המחיר (היקרה) תישאר כמו שהייתה. זה כזה נורא?

ועוד בעניין האי - סורנה אמרה שזה בסדר דלפק ישיבה ברוחב 34 ס"מ. אתה אמרת שקצת קטן מידי... האם שייך לעשות את הארונות באי בעומק של פחות מ-50 ס"מ? יהיו 3 מגירות ברוחב שאנחנו לא סגורים עליו... בין 90 ל-1.20 מטר. וארון רגיל במה שנשאר (סה"כ 1.50 מטר).
מה החלוקה הכדאית ביותר? ומהו העומק?
רק להבהיר: מידות האי הן 84 על 1.50.

לגבי הקרמיקה: אולי אתה יכול להמליץ על אתר שאפשר לעשות בו הדמיה של הקרמיקה ולבחור איך ימוקמו האריחים? אני משלבת בין שני סוגים אבל רוצה להיות בטוחה בצורה שכדאי למקם אותם.
אריחי זכוכית "אקסל לבן ספארקס" של די-אור בגודל 30 על 9.6, יחד עם קרמיקה לבנה מבריקה בגודל 30 על 60 (כן, אתה לא אוהב אותן גדולות... אבל על הקרמיקה הלבנה החלטתי לחסוך! תמיד אפשר לחתוך...).

תודה על המחמאה!

אני אשמח להעביר לך את המתכון של העוגת גבינה... האמת? למה לשמור בסוד? כנס לאתר של כוהנת הדיאטות הגדולה - חלי ממן! יש שם מתכונים לשלל עוגות גבינה דיאטטיות (המועדפת עלי אם אתה שואל היא הביסקוויטים - פשוטה וטעימה!).

אני מניחה שהס.עורכת ראשית בתחנת רדיו שלנו יכניס את האייטם איתך לתוכנית בוקר.
נתאם את זה כבר מחוץ לפורום, ומחר אעביר לו את כל הפרטים + דו"ח 10 הטעויות הנפוצות שחיברת!

שוב תודה רבה על הכל! אני מוצאת את עצמי כל השבת אומרת "קראתי באתר... באתר אמרו ש...." ובהחלט המטבח שלי השתנה מאז שנכנסתי לפה!
מקווה להעלות תמונות של התוצאה הגמורה בקרוב!
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על סטנדרט 17 פבר 2013 21:17 #7

הי שילת,

אם עבודת השיש נעשית באופן מקצועי זה ממש לא נורא אם יש חיבור באמצע.

לא חזרתי אחורה לקרוא מה כתבתי, אבל נדמה לי שכתבתי שרוחב דלפק של 34סמ' הוא גבולי. כלומר אפשרי אבל מינימלי. אז בעצם כאן אני וסורנה חושבים אותו הדבר.

עדיף לא ללכת על מגירות פחות מ-50סמ'. הפרזול יהיה יקר ולא ינצל טוב את נפח האחסון. עדיף שרוחב הדלפק יהיה 34סמ'.

חלוקה של הארון ל-90סמ' מגירות ו-60סמ' ארון עם מדפים קבועים נשמעת לי טובה. זה גם יראה אסתטי מבחינת היחס בין הגדלים וגם יהיה מספיק נפח אחסון נוח בתוך מגירות.

לגבי אריחי הקרמיקה. יש את האתר הבא, אבל הוא לאריחים מיוחדים ואני לא בטוח שלכך התכוונת...

www.shibuzim.co.il/rooms

אני די משוכנע שיש סימולטור של אריחים רגילים מסתובב ברשת איפשהו. אני צריך מתי שהוא לעשות חיפוש אבל אם יוצא לך ואת מוצאת אשמח אם תעדכני אותי.

אני לא באמת צריך דיאטה. פשוט מזמן לא אכלתי עוגת גבינה טובה :)

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.172 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מישהו שיתכנן לכם את המטבח?

שימעת יהב היא מעצבת מטבחים מומלצת מטעם לימון מטבחים.

"עם כל-כך הרבה פרטים שצריך לאזן - פרקטיקה, אסתטיקה, התאמה אישית ותקציב, תכנון מטבח חדש יכולה להיות חוויה מרגשת ומפחידה כאחד. תנו לי לדאוג לכאבי הראש, כך שאתם תוכלו להירגע, ובאמת ליהנות מרכישת מטבח שתפור בדיוק עבורכם."

לחצו כאן כדי לשמוע עוד פרטים!

שימעת יהב
תכנון ועיצוב מטבחים