שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: כמה שאלות על מטבח

כמה שאלות על מטבח 03 פבר 2014 07:25 #1

בוקר טוב

נתחיל מזה שהאתר שלך מקסים ומחכים, וטוב שגילינו אותו בזמן :)

יש לי כמה שאלות על מטבח שאנחנו מתכננים, וצר לי אם אחזור על שאלות שכבר נשאלו ע"י אחרים, אין לי הרבה זמן לקרוא את הדיונים הקודמים.

אנחנו רוצים מטבח בסגנון מודרני, קווים ישרים ונקיים, לא הרבה ארונות למעלה, ידיות אינטגרליות וצבע בהיר, ופתוח לסלון.
בהתחשב בסגנון המטבח, האם זה יהיה ממש חריג לעשות פינה קטומה בשיש בשביל הכיריים? המקום היחיד שמסתדר לנו לכיריים הוא בפינה, ונראה לי שאי אפשר לשלב כיריים בפינה חדה. האפשרות השניה היא מתחת לחלון, ואנחנו ממש לא רוצים.
במידה ואנחנו עושים פינה קטומה, גם הפינה השניה צריכה להיות כך, נכון?
ואם נלך על זה, אנחנו מרויחים 2 פינות שכבר לא מתות, מה הדרך האידיאלית לנצל אותן, האם מג'יק קורנר, רגיל או סלסלאות, או שאולי עדיף להשאיר מדפים ולאפשר לילדים לשלוף משם דברים :)?

אנחנו נצפה את הארונות בפורמייקה, אוהבים מבריק, אבל חוששים שלא יהיה פרקטי, האם יש משהו שהוא מבריק וחלק אבל לא יותר מדי?

יש מצב שנצטרך לרצף, אבל אנחנו מנסים להימנע מכך, אם נרצה להעתיק את צינורות האינסטלציה מרחק של 2 מטרים בערך לקיר האנכי לכיור כיום, יש אפשרות להעביר את צינורות האינסטלציה רק מתחת לארונות בצורה כזו שלא תחייב אותנו לרצף?

ושאלה לסיום - האם מותר פה בפורום לשאול על חברות למטבחים מסוימות, לבקש המלצות?

תודה רבה ויום טוב
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על מטבח 07 פבר 2014 13:08 #2

שלום משה,

אני מתנצל על העיכוב בתשובה. אני מקווה שזה לא מאוחר מדי והתשובה שלי כן תוכל לעזור לכם.

למטבח בסגנון מודרני ממש לא מתאימה פינה קטומה. האמת שגם למטבח בסגנון כפרי זה גם לא מתאים ועל אחת כמה וכמה גם למטבח בסגנון מודרני.

זה גם נותן למטבח מראה ארכאי ומיושן יותר, וגם אם תחשוב על זה טוב, לא באמת מנצל כמו שצריך את נפח האחסון.

הסיבה שזה לא מנצל טוב את נפח האחסון היא שכדי לעשות פינה קטומה אתם צריכים בעצם לגזול מרוחב הארונות שליד הפינה.

בנוסף, הדבר היחיד שאפשר לעשות בפינה קטומה הוא מדפים קבועים. מג'יק קורנר לא מתאים לפינה קטומה וגם קרוסלה לא מתאימה לפינה קטומה.

המדפים שמתחת לפינה כזו הם כה עמוקים, עד שהחלק האחורי שלהם הוא כמעט לא בשימוש. כלומר, מה שנמצא מאחורה הוא בעצם סוג של "אחסנה ארוכה" ועקרונית לא חייב להיות במטבח.

פינה קטומה גם מקטינה את שטח ההליכה של המטבח וגם קולטי אדים בפינה הם יקרים יותר...

בקיצור...

גם מסיבות אסתטיות וגם מסיבות פונקציונליות לדעתי לא כדאי לכם ללכת על פינה קטומה.

לפעמים אפשר לשקול לעשות את הכיריים כך שהם זוגלים לכיוון הפינה של המטבח (כאשר הפינה לא קטומה). זאת מעין פשרה שלפעמים עדיפה על פני פינה קטומה.

לגבי רמת הברק של המטבח - יש רמות שונות של ברק או מט בפורמייקה. אין משהו שהוא גם מאוד מבריק וגם פרקטי כמו פורמייקה מט. פורמייקה מבריקה באה בילטאין עם זה שרואים עליה תביעות אצבעות יותר מאשר פורמייקה מט. אין קסמים כאן...

לפעמים כן אפשר להעביר את צינורות האינסטלציה מתחת לארונות המטבח. כבר ראיתי דברים כאלה וזה בהחלט אפשרי. עם צינורות המים זה פחות בעיה, הבעיה העיקרית היא עם צינור הניקוז של הביוב. הוא חייב להיות בשיפוע מתאים. אני לא יכול לענות על השאלה הזו באופן ישיר. צריך להביא איש מקצוע שיבחן את העניין במקום.

אם צריך, אפשר גם "לנגוס" קצת באחד החלקים האחוריים של אחד הארונות כדי שהשיפוע של הצינור יתחיל מגבוה יותר. דבר כזה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שלמשל אחת המגירות התחתונות באחד מהארונות תיהיה בעומק קטן יותר משאר המגירות.

בקיצור, תביאו אינסטלטור/שיפוצניק שיחווה דעה ואם הוא אומר שצריך שיפוע גדול אז צריך לסגור את העניין הזה גם עם נגר.

שבת שלום וסופשבוע מצוין!
עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: כמה שאלות על מטבח 07 פבר 2014 13:23 #3

שכחתי לכתוב לך...

אתה מוזמן לשאול על חברות מטבחים ולבקש המלצות.

אני מכיר באופן אישי נגריה שאני עובד איתה כבר הרבה זמן.

הנגריה של גיל ומיטל. אתה מוזמן להתקשר למיטל - 054-6843400.

אבל אתה בהחלט יכול לשאול אחרים על מי הם ממליצים.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

תודה על התשובות 09 פבר 2014 06:53 #4

עדיין לא מאוחר, אנחנו בשלב הבירורים עדיין.

הרעיון של גז הזולג לפינה עלה לנו, לא ידענו איך זה יראה, לא מוזר קצת? האופציה השניה היא - גז מתחת לחלון, עד כמה זה נורא?

בהצעה למטבח שקיבלנו מנגר הפינות חדות, ושתיהן נחשבות כשטח מת, ללא ניצול. אנחנו לא מתכוונים לוותר על השטח הזה כי הוא נחוץ לנו לאחסון, אבל הנגר טען שזה בלתי אפשרי להשתמש בהן. האחת סמוכה לכיור, השניה בין מגירות. איך אנו יכולים לנצל את הפינות, חוץ מאשר ליצור מגירות בפינה, (אופציה שאנחנו לא מתלהבים ממנה כלל)?

לגבי המלצה - אם מישהו מכיר את מטבחי נישה או את נגרותא, אשמח לשמוע עליהם.

תודה ויום טוב
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: תודה על התשובות 12 פבר 2014 17:45 #5

הי משה,

כיריים הזולגות לפינה נראות באמת מעט פחות טוב מאשר כיריים על משטח ישר אבל הן עדיפות לדעתי על-פני כיריים מעל פינה קטומה.

אני בטוח שאתם יודעים את זה, אבל איפשהו תצטרכו להתפשר. אז אולי זאת הפשרה העדיפה?

יש הרבה אנשים שעושים גז מתחת לחלון. אני ממש לא בעד העניין הזה. לדעתי קולט אדים הוא האופציה העדיפה.

כאשר הכיריים מתחת לחלון והחלון פתוח, האוויר יכול לדחוף את הריחות, האדים והעשן אל תוך הבית במקום למשוך אותם. ויכול להיות שאם לא תהיה תנועת אוויר זה כלל לא יעזור לפתוח את החלון.

ומה קורה כאשר החלון פתוח בחורף הקר באמצע אוגוסט?...

וכאשר החלון סגור הוא מתמלא אדים.

בקיצור, לדעתי קולט אדים הוא האופציה העדיפה.

ניצול מקסימלי של נפח אחסון בפינות הוא על-ידי מדפים קבועים. ואפשר לעשות את זה גם כאשר הכיור ליד הפינה. אין שום שום פרזול ושום דבר, פשוט פתח לחלל שמתחת לפינה בו יש מדפים קבועים.

החסרון של מדפים קבועים הוא שהם ממש לא נוחים. מה שיהיה מאחורה צריך להיות אחסנה לטווח ארוך.

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: תודה על התשובות 13 פבר 2014 06:29 #6

תודה על התשובות המחכימות

אנחנו נחשוב שוב על הגז, אולי בכל זאת נצליח למקם אותו ליד הפינה אבל לא בתוכה.

נראה איך נעשה את זה עם הפינות.

תודה רבה
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.166 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280