שלום, אורח
אימייל : סיסמה: זכור אותי

נושא: נשמח לחוות דעתכם על תכנון המטבח שלי

נשמח לחוות דעתכם על תכנון המטבח שלי 09 יול 2014 17:55 #1

היי עומרי וסורנה היקרים, ראשית כל ברצוני לשבח אתכם על האתר הנפלא שלכם.
רציתי בבקשה לשאול אתכם מה דעתם על תכנון המטבח שתכננתי ? איפה לדעתכם כדאי למקם את מפסק של התאורה למטבח ?
במקום מדפים שישנם באיורים של המטבח יהיה שם מסך טלוויזיה שיהיה במטבח לכיוון האי. מה דעתכם בבקשה?
ישנו קיר של הסלון שבו יהיה טלוויזיה בסלון והוא ממשיך לכיוון המטבח(רוחבו 2.10 כאשר בחלק של המטבח הוא 60 ס"מ) הקיר הוא אנכי לכיוון הקיר שיש בו את חלון המטבח האם כדאי להקטין את הקיר עד לגובה 160 או 180 או להשאיר את הקיר עד לגובה התקרה ( שהינה 2.70 בערך) ?
האם עדיף ששלושת הקלפות התחתונות יהיו מזכוכית
מצוירת ושלושת הקלפות העליונות יהיו בפורמייקה
מבריקה כמו יתר ארונות המטבח או שכל הקלפות יהיו מזכוכית מצוירת ? האם זה מוגזם ?
אציין שבצד שמאל יש פיר של ונטה כי ביטלתי את שירותי האורחים שהיו ויסתירו את זה באמצעות הארון שיכסה אותו. מה דעתכם ?
ומה דעתכם על כך שהאי הוא באמצע ? כי התלבטתי אם לעשות אי באמצע (מטר מהמקרר ו 90 ס"מ מהצד השני ובין השיש של האי לשיש שיש בו כיור המרחק הוא 1.20 או אי שהוא ממשיך מהקיר של חלון המטבח ועד 2.40
ורוחבו 65 ס"מ(הבעיה בזה שאז הקיר של הסלון יצטמצם ל 1.50 ובקיר הזה יהיה טלוויזיה לסלון וזה נראה לי קצת קטן. מה אתם חושבים ?
איפה לדעתכם בשיש כדאי למקם תמי4 ?
האם לדעתכם זה בסדר שבמזווה יהיה מדפים נשלפים עם מעקה בצדדים או עדיף מגירות ? האם נכון שמדפים נשלפים יכילו יותר ?
אנחנו נשמח לכל עצות ו/או טיפים שתגידו לי בבקשה?
תודה מכל הלב,
עדי















יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: נשמח לחוות דעתכם על תכנון המטבח שלי 11 יול 2014 04:54 #2

היי, בוקר טוב,
לי מאד קשה לעקוב אחרי החלק המילולי של השאלות שלך ולהבין מה קורה שם, לחבר את תכניות המטבח והחללים הגובלים בו, הקירות וכו'.
אם תצרפי תכנית כללית של החלל יחד עם האופציות למטבח במבט על, יקל עלי לנסות לעזור.
במזווה עם מדפים נשלפים נוח מאד לראות את הדברים ולאתר את מה שרוצים להוציא, לא צריך לפתוח הרבה מגירות.
סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
soranakfir.com
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
054-7202280
יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: נשמח לחוות דעתכם על תכנון המטבח שלי 11 יול 2014 06:06 #3

אוקיי.. ומה אתם חושבים על ההרכב של המטבח מבחינת פונקציונליות, מבחינת עיצובית ובכלל?

ההרכב של המטבח כולל :
א. דלתות פורמייקה מבריקות, ידיות אינטגרליות עם טריקה שקטה.
ב. 6 קלפות מעל אזור הכיור, 3 תחתונות בזכוכית מצוירת, 3 עליונות פורמייקה מבריקה
ג. אלמגוב בקלפה שמעל הכיור (אזור פתוח להזלת המים אל הכיור + מתקן נשלף)
ד.מזווה גדול עם מדפים נשלפים ומעקות.
ה. אי במרכז המטבח בגודל 140*80
ו. המגירות לסירים יהיו בעומק 55 ס"מ
ז. 3 סכומונים- אחד סמוך לכיור, אחד מתחת לכיריים החשמליות ואחד באי
ח. עגלת בקבוקים עם מדף נשלף לתבלינים סמוך לכיריים בצד ימין.
ט. התקן לפח נשלף מנירוסטה מתחת לכיור
י. אפשרות לנעילה של הארון מתחת לכיור (באזור חומרי הניקוי)
יא. מג'יק קורנר בפינה הימנית בסמוך לחלון (משמאל לכיריים החשמליות)
יב. באי המטבח תהיה סלסלה לירקות יבשים וכן ארון עם סכומון, מגירה ללחם ושתי מגירות לסירים
יג. יחידת BUILT-IN שתכלול שתי מגירות תחתונות, מקום לתנור אפייה אינטגרלי ולמיקרוגל אינטגרלי וקלפה מעל
יד.קלפה מעל אזור המקרר וקלפה מעל המזווה
טו. דלת אינטגרלית למדיח הכלים.
טז. מתחת לכיריים החשמליות יהיו סכומון ומתחתיו 2 מגירות לסירים.

אודה לחוות דעתכם בנוגע לפונקציונאליות ולעיצוביות של המטבח.

שאלה נוספת בבקשה, יש לנו קיר שגובל בין הסלון למטבח, שמיקומו אנכית לקיר של חלון המטבח, ורוחבו 60 ס"מ. התקרה הינה 2.70 ס"מ. האם לדעתכם כדאי להקטין את גובה הקיר לגובה נמוך יותר ואם כן לכמה לדעתכם? [לשבור לגמרי את הקיר לא נוכל משום שהקיר של הסלון קטן בלעדי קיר זה].

תודה רבה, עדי




יש להתחבר כדי להגיב.

לגבי: נשמח לחוות דעתכם על תכנון המטבח שלי 18 יול 2014 10:43 #4

הי עדי,

דבר ראשון תודה על הפידבק על האתר!

אני מתנצל על העיכוב בתשובה. בגלל המצב הביטחוני אני לא נמצא בבית (עוטף עזה...) וכל השגרה שלי השתבשה. רק היום הצלחתי למצוא זמן להגיע לענות על שאלות בפורום אחרי שהרבה זמן יחסית לא ביקרתי בו.

בכל אופן...

המבטח שלך גדול למדי עם יחסית הרבה מקומות אחסון. יש בו דברים טובים כמו משטחי הנחה גדולים ומרווחים ויש כמה דברים לא טובים.

אתמקד בדברים הפחות טובים כדי שהתשובה שלי לא תהיה ארוכה מדי ותהיה לה תועלת

אז ככה...

1. המרחק בין המקרר לכירים גדול מדי. המקסימום המומלץ הוא 270סמ'. אצלך זה יותר. זה אומר שתהיה "טיילת" בין המקרר לכיריים וזה יהפוך את המטבח לקצת יותר מעייף. יש לא מעט דברים שמועברים ישירות מהמקרר לכיריים.

2. האי חותך את צלע משולש העבודה בין המקרר לכיריים. זה אומר שתצטרכי להקיף את האי בגישה בין שני האלמנטים הנ"ל וזה עוד יותר יקשה על העבודה.

3. כיריים מתחת לחלון הם לא דבר מומלץ לדעתי. במקום להישאב החוצה, אדי שמן ומים, ריחות ועשן יכולים להדחף אל תוך הבית. בנוסף חלון זכוכית מתלכלך מהר יותר ויחסית במהירות רואים עליו השפרצות. בנוסף לכך, בחורף החלון מתמלא אדים במהירות. במיוחד כשהבית סגור.

מאחורי כיריים צריך להיות חיפוי קיר ומעליו קולט אדים שישאב את האדים, הריחות והעשן.

4. כניסות ומעברים - המרחק של האי ממשטחי העבודה צריך להיות 110-120סמ'. כך הוא לא רחוק מדי ולא קרוב מדי, אלא במרחק אופטימלי. וגם המעברים והכניסות נשארים גדולים מספיק כדי שיהיו נוחים ומצד שני לא גדולים מדי שיגרמו לבזבוז של נפח אחסון ומשטח עבודה.

הכניסות למטבח שלך נראות קטנות ממה שכתבתי למעלה (המידות לא מופיעות בשרטוטים שלך).

5. לא ברור כמה מקום השארת לכל יושב על האי. על אי כמו שלך מספיק להשאיר 50סמ' לאדם. אם השארת יותר אז הקטנת מקומות הישיבה יכולה לשפר את הכניסות למטבח.

6. עומק השיש התלוי של האי שכסאות הבר נכנסים תחתיו צריך להיות 30-45סמ'. וכסאות הבר צריכים להיות כאלה שיכנסו מתחת לשיש התלוי אחרת הם ישארו בולטים החוצה. זה גם עשוי להפריע וגם לא יפה. חשוב שתוודאי את העניין הזה אצלך.

זהו בינתיים. מקווה שזה עוזר ובהצלחה :)

עמרי
עמרי רדאי - תכנון ועיצוב מטבחים

"אנחנו משקיעים במטבח שלנו עשרות אלפי שקלים. אין לנו מקום לטעויות בתכנון!"
יש להתחבר כדי להגיב.
Time to create page: 0.193 seconds
Powered by פורום Kunena
פרזול למטבח חזיתות מטבח חיפוי קיר מזכוכית

תשובות לשאלות קוליות

איך לשדרג מדפים במטבח לבן?

גימור מט או מבריק לארונות מטבח לבנים?

מה צריך להיות גובה מיקרוגל בארון בילטאין?

שאלות ותשובות נוספות? לחצו כאן.

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×

הרשמו לטיפים שלי וקבלו מיידית ובחינם...

  • שיטות עבודה בהן אני משתמש באופן אישי בכל מטבח אותו אני מעצב ומתכנן
  • רעיונות מקוריים שיסייעו לכם לתכנן מטבח סופר פרקטי ויפיפה!
  • מידע שיסייע לכם להוזיל את עלויות המטבח ולחסוך כסף!
  • בונוס - דוח מיוחד עם 10 הטעויות הנפוצות בעיצוב מטבחים וכיצד להימנע מהן
  • אני שונא ספאם ולעולם לא שולח ספאם. כתובת המייל שלכם בטוחה אצלי ולעולם לא אעביר אותה למישהו אחר.

אני כבר חייבת לתת לך פידבק על הטיפים האדירים שלך! העצות מצוינות. הכתיבה קולחת. אתה מחדש לנו דברים. מתייחס למה שחשוב לי מכל: פרקטיות ואסתטיקה. ולא שוכח לדבר על עלויות. לא ראיתי התייחסות כזו בשום מקום אחר.

--ליאת הלפרין. ירושלים

×
מחפשים מעצבת פנים מומלצת?

סורנה כפיר היא מעצבת פנים מומלצת מטעם לימון מטבחים העוסקת בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים בשיפוץ ודירות קבלן בתהליך בניה.

"כל פרויקט שיפוץ ובניה הוא אתגר מרגש עבורי. יחד אתכם נוכל למצוא פתרונות ולהפוך אילוצים ונתונים קבועים של השטח לבית פרקטי, אישי וייחודי בהתאם לחלומות ולרצונות שלכם."

סורנה כפיר
תכנון ועיצוב פנים
www.soranakfir.com
054-7202280